11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
tack!
den ena virtuella har jag gjort på myvirtualmodel.com och den andra på hm.com
irrepirre: Roligt! Tack.
Grattis till alla er tjejer!!!
Verkar som ni har upplevt en underbar bröllopsdag, grattis & lycka till!!
Skriver när jag är hemma igen....
Nu har vi varit gifta i en vecka, ville bara säga det
redan 1 v. jag har skrivit under ett pappaer med mitt nya namn, hihi kändes jättekonstigt. nu väntar jag bara på papper från skattemyndigheten så jag kan söka nytt körkort, pass och liknande.
irrepirre: samma här, jag väntar också på det, hur lång tid behöver de egentligen?! Jag har fått ett nytt kort från banken med mitt nya namn på, de är snabba
roligt känns det också att se det nya namne, men ganska konstigt
Här är vår hemsida... Känns märkligt att alt är över, eller vad tycker ni? Jag behöver projekt =)
pierreochlinda.weddingannouncer.com/
Grattis till er alla
Körkortspapper brukar komma hem automatiskt. Det gjorde det iallafall för min man när han bytte efternamn i våras. Jag fick papper på mitt namnbyte i fredags, så körkortspapperna kommer nog i nästa vecka hoppas jag.
Jahaja... Jag tänkte hela tiden att det var en klyscha när folk sa att det var "den bästa dagen i livet!"... Men det var en HELT märklig känsla man hade när man stod där i kyrkan!!! Det var en UNDERBAR dag, och vi är så himla tacksamma! Det går inte att beskriva. Måste upplevas för att förstås; och det har ju ni gjort... GRATTIS!
Ikväll har vi kommit hem (för första gången på 2 veckor), så nu har vi haft paketöppning och ätit bröllopstårta med mina svärföräldrar. :)
Kanske finns det nån liten bild, men inte nån vidare bra än... Det kommer kanske mer senare.
www.gamman.se/UserGalleri.asp
Hej och stort grattis till er alla! Jag hoppas att ni alla fick en lika underbar dag som vi hade Jag siter på öland med en slö internetuppkoppling så jag läser inte ikapp nu, utan tar mig tid när vi kommer hem igen. Då ska jag förhoppningsvis skriva ihop en liten berättelse om dagen också.
oh! Jag fick precis papperen från vägverket för ett nytt körkort, roligt roligt!! Nu får jag äntligen skriva min nya signatur på riktigt
Älin: Så roligt! Jag vill också!
idag fixade jag ett nytt pass. fast polisen påminde mej om att skriva rätt namn, skrev jag fel. svårt att programera om hjärnan. ikväll ska jag öva inför körkortsbytet