• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • Joleen

Min m2b bryr sig inte, han tycker att det är läckert vilket som. Jag kör dock brasilian wax och han rakar bort allt.

• pickolina

Joleen - Reflektion bara.. Är det inte lika mycket 69:an om tjejen ligger underst eller om båda ligger på sidan? Det är ju fortfarande samma ställning så att säga.. En usel ställning för övrigt tycker jag personligen. Det är inte alls lika skönt att bli sl*ckad åt det hållet eller att s*ga åt det hållet.. *s* Smaksak antar jag, som allt annat.. :)

Gällande att s*ga och att ha kontroll så har jag för mig att jag läste något tidigare om att killen skulle ligga ner? Men så behöver det ju naturligtvis inte vara.. Om han ligger, sitter, står eller gränslar en osv så kan man ju fortfarande ha kontroll..

TS, gällande ställningar så brukar jag röra mig en hel del när jag har sex och då kan jag hamna i alla möjliga ställningar som jag aldrig tänkt på eller visste om.. Så det är ett tips! Att ha sex på olika ställen är ju oxå något som ger lite extra spänning och variation. Överraskningar är skoj oxå.. Olika leksaker och lekar kan vara kul som komplement och variation. Ja, det finns ju såå mycket.. *fniss* Det mesta är säkert redan sagt, men jag ville blåsa lite liv i tråden.. Roligt ämne ju!..

Gällande ditt problem med tänderna tycker jag att du ska prata med honom om.. Om ni kan ha en öppen dialog om det så kanske osäkerheten och blygheten försvinner och sedan kan ni öva tillsammans.. Då kommer ni säkert kunna hitta ett sätt som fungerar för er båda. Så gjorde jag med mitt ex när det gällde en liknande sak. Det var inge kul att höra och jag blev naturligtvis lite osäker osv men sedan tyckte han att jag var "bäst" istället.. *fniss*

• pickolina

TS, jag menar att även om det kan kännas jobbigt att höra sådana saker så kan det ju faktiskt vara något bra, något positivt. Då kan man verkligen lära sig att tillfredsställa varandra till 100%.

Alla gillar ju olika saker och upplever saker olika och som du själv påpekade så hade du kanske aldrig upptäckt detta om han inte varit ärlig och sagt det rakt ut. Det är jobbigt men det är ju ett perfekt läge egentligen. Förhoppningsvis så kan du vara lika öppen och ärlig mot honom oxå så klart. Så ni kan lära er och växa tillsammans...

By the way! Det behöver inte betyda att dina fd partners tyckt samma sak, dom kanske tyckte att du var världsbäst! ;):)

• MuffinsTönt

Hur funkar 69?

Hur ska man ligga med benen utan att man "ramlar omkull"! :o:D

Det har snackats om manlig OS, men inget kvinnlig OS. Kom igen tjejer!!!

Hur vill ni ha OS? :p

• silverdrake

vi brukar idka 69, är min mans favorit, han gillar utsikten :D:D
    men vi gör alltid så att jag "grenslar" honom, jag står på knäna och armbågarna alltså men det går ju inte för länge för sen får man ont i armbågarna, det är inte kanske det optimalaste sättet att få OS för min del. det är nog mest att det känns porrigt, och att min man gillar det som jag gillar det med ;D

angående OS så är det svårt att säga vad jag föredrar, har inga favoriter, för det är inte min favoritgrej, mycket måste klaffa för att jag inte ska känna mig "trängd".......desutom känns det svårt att veta vad han gör därnere egentligen, alltså exakt vad det är för typ av "move" som känns bra, det är ju inte så att jag kan se :D:D och att bara känna vad det är är ju som att leka "Bulleribock" ..man gissar.....men nog svamlande, ,på det stora hela tror jag att det är mer "hela tag" som jag gillar framför "tungfladdrande" kan inte vara mer ingående än så.

oj vad svamligt, hoppas ni fattade något ;)

• pickolina

silverdrake - Jag håller med dig. Jag kan oxå gilla 69:an för att den känns lite porrig och just för att killen kanske uppskattar den väldigt. Rent sexuellt/fysiskt tycker jag däremot att den är rätt värdelös. Jag tycker inte att det blir lika skönt när man blir slickad från det hållet, blir liksom fel rent anatomiskt. Detsamma gäller att suga, man kan ju exempelvis inte stimulera frenulum med tungan från det hållet..osv... Jag pratade med mitt ex om saken och han höll med, att rent fysikt blir det inte lika skönt men att själva upphetsningen kan göra att det är nog så skönt/upphetsande ändå liksom.... Men jag tycker att det är en anatomiskt usel ställning! ;):D:D:D

MuffinsTönt - Gällande HUR så brukar vi väl oftast göra som "silverdrake" skrev, fast jag står inte på armbågarna...

• pickolina

Shit, jag fastnade inte i filtret.. Weee... :D

Glömde att svara gällande att få OS... Måste hålla med "silverdrake" om att det var en svår sak att förklara.. Skratt.. Men jag kan säga att jag fullkomligen älskar att killen ex anv en dildo på mig samtidigt som han slickar. Weeeee!!! :D

• pickolina

Oj, jag klarade mig igen.. Wow! Sorry, jag blev så glad bara.. *s*

• MuffinsTönt

Haha!
    Klara sig igenom filtret är ett mirakel i sig. :D

Tack tjejer för "redogörelsen". OS är inte mitt/vårt område heller om man kan uttrycka sig så. :?

Därför är denna tråd SUPER!! :D

• pickolina

MuffinsTönt - Det tycker jag absolut att ni ska utforska mer! ;):D Jag älskar att ge men kan erkänna att jag kan ha svårare att ta emot. Det måste vara rätt kille för att jag ska kunna ge mig hän och njuta till fullo.. Men med rätt kille så är det himmelskt! :D Så det måste ni ju utforska.. *fniss*

• MuffinsTönt

Att ge har jag "bättre koll på". :D
    Men att få är mer komplicerat. Som du säger, många faktorer ska passa in.
    Kan inte bara "ligga där". Känns som jag blottar mig. :o

Btw- Jag märker att jag får ont i nacken efter ett tag när jag ger. Hur löser man det?

• pickolina

MuffinsTönt - Att få/ta emot är nog ganska komplicerat för många kvinnor. Jag har fått den uppfattningen i alla fall. Det sitter väldigt mycket i huvudet för min del när det kommer till det...

Rent fysiskt så kan jag ge ett annat tips som fungerar för mig i alla fall. Jag brukar alltid lyfta upp rumpan i luften. Tycker man att det blir jobbigt så kan man underlätta genom att lägga en kudde under rumpan. Jag spänner även rumpan lite, så att jag liksom skjuter fram skötet. Perfekt position för njutning.. :D Det blir skönare både för tjejen och killen.. :)

Om jag gränslar killens ansikte så gör jag så att jag hamnar i samma "läge" genom att spänna rumpan/skjuta fram skötet.. :D

• MuffinsTönt

Ok! Så här är det...

Jag vågar inte säga hur jag vill ha OS. Tex mera, hårdare eller längre upp mm. Ni som hänger "på den andra tråden" vet nog om det. :?:D
    Och han är inte jätte erfaren inom det heller.
    Så... HUR ska han veta vilka "tekniker" det finns. För jag komer garanterat inte våga berätta. :?

6-noveller? :o

• pickolina

MuffinsTönt - Det var en klurig fråga.. Ska svara så gott jag kan men någon annan kan säkerligen ge bättre svar.. *s*

Mitt tips är att be honom leka, be honom testa sig fram och så ger du honom respons bara.. Om du har svårt för att prata snusk så håll dig till enklare saker som JA, MERA, HÅRADRE, MJUKARE, FORTSÄTT SÅ, PRECIS SÅ osv...

"Respons" helt enkelt... Är han då lyhörd så kommer han ta dig till skyarna. Är han inte det så... ;) *s* Men förhoppningsvis är han det. Jag avskyr när killarna får "directions" och ändå inte lyssnar, för tyvärr så går min orgasm då förlorad.. :(

Att förklara teknik osv är ju nästan omöjligt, tycker i alla fall jag.. Då är det helt enkelt respons som gäller. Däremot så har jag sagt eller visat om jag kanske vill att han anv fingrarna eller en dildo och jag har tex puttat bort en killes hand när han ville stimulera min an*l samtidigt.. Han fattade snabbt att det inte var uppskattat.. ;):)

Sedan tycker jag att det är bra att kunna prata öppet och avslappnat om sådana saker även utanför sängen.. Då är det oftare lättare att prata sakligt om vad man gillar och ogillar. Tex, vissa tjejer älskar när killen penetrerar med tungan medan jag tycker att det är fullkomligen menlöst och om killen inte uppfattar det så blir det ju trist för oss båda.. Men sådant vill jag inte direkt ta upp i stundens hetta. Jag ger hintar men om killen inte uppfattar det så vill jag inte säga det rakt ut. Därför tycker i alla fall jag att man måste kunna prata om sådant... I stundens hetta kan sådant vara känsligt, både att höra och att säga.

• MuffinsTönt

Pickolina
    Tack för att du tog dig tid o svara. :p
    Som du säger är det lite klurigt, men samtidigt Spännande. :D

Jovars, han får leka helt enkelt. Jag fick göra det! :?

:D:D:D:D

Nån mer som känner sig manad att knäcka nöten..?

Varsågod! :D

• MuffinsTönt

Senaste rapport! :D

jaha, då har vi provat igen och gett oss in på det här med OS.

Det gick faktiskt bra och allt var jätte skönt. Det pirrde o blev merintensivt. Plötsligt började det kittlas. :o JÄTTE MKT!!! Jag började asg istället.

Va fan hände???

Jag vet att vissa kan känna sig kissenödig men KITTLAS!!!

Hoppas det är bara engånsgrej. :?

• M.O:s älskling

angående rakad eller inte, jag rakar allt men lämnar liten sträng för att inte se ut som ett barn. min kille rakar p*ngen och allt men kortar av och ansar ovanför. Men något som gett mig lite komplex är att första gången min kille skulle se mig naken och slicka mig så sa han: "åh va du e fin, jag älskar när det är rakat...Jag tycker inte om när det är värsta skogen man får i munnen." Han tyckte nog bara att det var en komplimang men så fort jag får lite stubb så tänker jag ju på det å känner mig asos*xig...

• jagärsåkär

Jag får alltid oral6 efter akten eftersom jag inte kommer under penetration. Ibland är jag inte sugen och får övertala honom att stanna uppe hos mig, men han går alltid ner och vill gärna ge mig det... Jag klagar inte Men ibland orkar man inte.

Jag älskar att ge honom oral6 men det är mer slumpmässigt när och hur. Inte alltid innan akten för han gillar att gå pang på rödbettan och om jag ger honom oral6 kan han komma lite väl tidigt sen... Annars i övrigt byter vi ställning rätt ofta, testar nya saker. Vi upptäckte nyss soffan! Oh, det kan jag rekommendera! Ryggstödet ger ju en helt ny värld av ställningar...

Vårt ända problem är att han är nattdjur och jag morgonpigg. Det blir mkt sex på helgerna mitt på dan! Ibland hela dan...

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6