• Joleen

ok, pinsam fråga om oral6

Hej,

När det gäller oral-6 så gillar min m2b när jag fladdrar med tungan på och runt toppen med riktigt mycket saliv och samtidigt r*nk*r honom ganska hårdhänt. Sen varvar jag det med att ta in den i munnen, suga etc.

Näör det gäller detta med ställningar etc så pratar jag och min m2b ganska mycket om det och är väldigt öppna. Vi har alltid oral-6 med varandra och ganska mycket sådant. Han brukar tillfredsställa mig på olika sätt så att jag kommer ca 4-5 gånger, detta gör vi innan och emellan penetrations-biten. När det gäller att variera sig så har vi ca 7-8 ställningar som vi använder oss av, vi brukar försöka köra minst 4 olika vid varje tillfälle för att inte bli tråkiga. Vi brukar också variera hur och vart han får utl*sn*ng, på br*sten, magen, *ndan, mellan mina ben etc. Sen brukar vi variera med sn*bbisar i duschen, bilen, soffan, köksbordet, garaget etc.

En sak som vi har gjort som kryddar vårt s*xliv något enormt är att vi har ställt en spegel som är 2 meter hög och 1 meter bred 2 meter från sängens långsida. Vi t*nder båda mycket på att kunna se på varandra och oss själva ur andra vinklar!

• Joleen

Hjälp, hoppas inte det var för grovt!

• Joleen

Hej igen tjejer,

jag gör brazilian med jämna mellanrum. Tidigare så brukade jag raka men min hud blev full av röda prickar som jag sedan skar mig i när jag rakade nästa gång sen fick jag hårsäcksinflammationer också vilket inte är så mysigt!

Nu vaxar jag ca var 6-8 vecka, det är underbart. Jag ska inte ljuga för er, det är inte skönt, men man vänjer sig, dock är resultatet helt fantastiskt. Jag vaxar bort allt och beshåller en sträng som är ca 2,5 cm lång och 1 cm bred ovanför blygdbenet så jag slipper se ut som en liten flicka.

Min m2b rakar bort allt könshår samt under armarna, jag tycker om när han är slät, vill kunna se hans k*k och p*ng ordentligt!

Jag bor också i Gbg och jag vaxar mig hos en tjej i Vasasta´n som är duktig och nuggrann. Hon tar 399 kr/gång. När man hållit på ett tag så behöver man göra det mer och mer sällan. Jag har väl gjort ca 5 ggr, i början gjorde jag det en gång i månaden men nu kan jag vänta 8 veckor utan problem. Helt slät är man de första 3 veckorna, sedan börjar det växa ut. Håret som kommer ut är dock glest och mjukt, helt annorlunda än stubbet efter år av rakning. Så även om jag måste vänta tills allt hår är minst 5 mm innan jag vaxar igen så känns det inte obehagligt eller oattraktivt när det växer ut!

• Joleen

Hej silverdrake,

Här kommer länken till Monicas salong www.mphudvard.se/

Första gången gjorde det ont men jag är inte särskilt blyg och det är ju som sagt var hennes jobb och vardag. Jag tycker att hon pratar lite väl mycket men hon är så duktig och noggrann så det är det värt. Om du väljer att gå till någon annan: se till att de använder brasilianskt vax, det är ett speciellt vax för underlivsvaxning. Det är skonsamt och bra, man får inga blåmärken, blödningar eller liknande vilket man kan få av pinjevax vilket vissa använder då det går mycket snabbare. Det är värt den timman det tar för det är det bästa! Andra gången gör det inte alls lika ont för då är håren mjukare och sitter lösare, så bli inte avskräckt av första gången!

• Joleen

Ungtpar,

Hur länge har ni varit tillsammans? Började ni med rollspel för att piffa upp sexlivet då det blivit tråkigt/slentrian eller bara för att testa något kul?

• Joleen

Buslinna:

Oj, jämföra med något är ju svårt! Allt handlar om vad man har för smärttröskel och hur känslig man är, hur mycket hår man har etc. Nej, min hud är slät som på ett barn och håren växer ut utan problem. Fick mycket mer problem av att raka, jag fick 2-3 hår i varje hårsäck och inflammationer (när håren inte tränger igenom huden utan lägger sig som en spiral under huden, det blir som en infekterad finne, stor, röd och varig). Nu har jag väl ungefär hälften så mycket hår som jag hade när jag började bara av att ha gjort det 5 gånger.

Direkt efter vaxningen är mitt underliv lite rött och svullet i en dag ungefär men det lägger sig. Så blir jag av att noppa ögonbrynen också!

Strunta i att det gör ont, det är värt det och gör mindre och mindre ont hela tiden!

• Joleen

Buslinna:
    Jag säger bara en sak! Prova så märker du själv!

MuffinsTönt:
    Jag har provat att vaxa mig med veet wax hemma och det är inte något jag kan rekommendera, det är mycket svårt att få en vinkel så att du kan rycka på ett bra sätt på dig själv mellan benen. Sen tycker jag att det vaxet följer med väldigt dåligt, det har slutat med att jag varit fläckvis vaxad och fått duscha bort massa vax ur håret, inte skönt!

• Joleen

pickolina:

Då har du nog inte gått till en duktig vaxare utan en som använder en metod som inte fungerar på dig. Jag går som sagt var till en som använder brasilianskt vax och tar bort ALLT, en gång var jag hos en tjej som använde pinjevax, det gjorde så j*vla ont och hon tog inte allt (t ex inte mellan skinkorna, på insidan av bl*gdl*pparna etc där man kan ha lite hår) . Jag fick blåmärken och blodutgjutelser i hela underlivet, hade ont i 4 dagar. Brasilianskt vax är mycket mer skonsamt, det tar längre tid men resultatet är inte jämförbart!

Mvh J

• Joleen

pickolina:

Vart bor du? Jag bor i Göteborg och kan tipsa dig om att gå till Monica, www.mphudvard.se/, hon är jättebra. Noggrann som tusan, hon plockar de små stråna som inte vaxet tar med pincett!

• Joleen

lilla söta fröken fräken:

Vad tråkigt för dig. Kan du inte ta initiativ till orals*x samtidigt. Man kan göra det i massor av olika ställningar och jag tycker att det är grymt tändande!

• Joleen

Hahaha, ok, det här blir krångligt!

Jag och min man tycker mycket om att ge och få orals*x samtidigt men jag tycker inte att den traditionella 69:an är särskilt rolig, framförallt för att jag har ett skadat knä som tar stryk av för mycket statisk belastning. Vi brukar köra med olika ställningar, t ex att ligga på sidan vända mot varandra eller att han står på knä brevid mig och jag s*ger av honom och han böjer sig ner och sl*ckar mig. Hmm, det är så svårt att ge råd när man har en man som gärna vill ha orals*x med en, då kommer det naturligt.

lilla söta fröken fräken
    Vad händer om du frågar honom: varför har du orals*x med mig så sällan? Tycker du inte om det?

Kommer han då med undanflykter så kan du säga, halvt på skämt, halvt på allvar, "jag tror dig inte, du får bevisa det". Eller så kan du helt enkelt sluta ge honom orals*x helt, när han frågar så kan du säga "jag trodde inte att det ingick i vår repertoar". Det kan låta elakt, jag vet, men det andra du provat verkar ju inte fungera och då kan det vara dags att ta i med hårdhandskarna!

• Joleen

rocketqueen:

var det bara orals*x-ställningar du var ute efter eller andra också?

• Joleen

lilla söta fröken fräken:

Då har ni uppenbarligen olika uppfattningar om det och han verkar inte mottaglig för en diskussion, då får du väl följa mina råd ovan och helt sluta ha oralsex med honom för att visa hur kul du tycker att det är!

• Joleen

Min m2b bryr sig inte, han tycker att det är läckert vilket som. Jag kör dock brasilian wax och han rakar bort allt.

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6