ok, pinsam fråga om oral6
Hej,
När det gäller oral-6 så gillar min m2b när jag fladdrar med tungan på och runt toppen med riktigt mycket saliv och samtidigt r*nk*r honom ganska hårdhänt. Sen varvar jag det med att ta in den i munnen, suga etc.
Näör det gäller detta med ställningar etc så pratar jag och min m2b ganska mycket om det och är väldigt öppna. Vi har alltid oral-6 med varandra och ganska mycket sådant. Han brukar tillfredsställa mig på olika sätt så att jag kommer ca 4-5 gånger, detta gör vi innan och emellan penetrations-biten. När det gäller att variera sig så har vi ca 7-8 ställningar som vi använder oss av, vi brukar försöka köra minst 4 olika vid varje tillfälle för att inte bli tråkiga. Vi brukar också variera hur och vart han får utl*sn*ng, på br*sten, magen, *ndan, mellan mina ben etc. Sen brukar vi variera med sn*bbisar i duschen, bilen, soffan, köksbordet, garaget etc.
En sak som vi har gjort som kryddar vårt s*xliv något enormt är att vi har ställt en spegel som är 2 meter hög och 1 meter bred 2 meter från sängens långsida. Vi t*nder båda mycket på att kunna se på varandra och oss själva ur andra vinklar!