• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • jocelyn

En grej som kan fungera bra om han är lite mer modell XL är att du angriper den från sidan sas....Dvs inget "svärdsslukande" utan mer som en...hmm bläckfisk eeehh...supersvårt att beskriva sånt här utan att hamna i filtret! Sug, kyss etc men utan att ta in den i munnen. Hm. om du tar in kan du ju kontrollera hur mycket, samt vara lite mer försiktig med själva toppen...

japp det var nog så mycket barnförbjudet som vi hade tid med idag! :)

• silverdrake

nu vet jag inte hur pass mkt skillnad det är om mannen är omskuren men, jag brukar köra på dels -"svärdslukning" (som jocelyn så bra beskrev det) men variera med att
    -bara ha "toppen" i munnen och fladdra lite med tungan runt kanten, gärna på baksidan där strängen sitter fast (om den nu finns kvar på omskurna? ) -kanske köra på mkt saliv och ta "suggrepp" längs sidan och glida upp och ner (hehe, knasiga beskrivningar här :D:D)
    -ta p*ngen i munnen medans jag kör med handen på "staven"

men sen tror jag det viktigaste är inte tekniken utan att det märks att det är roligt att ha den i munnen, att man inte kan låta bli den liksom. Entusiasm helt enkelt.. :D:D

angående din andra fråga kan jag ju erkänna att det lätt blir olika rutier, inte oralsex varje gång men ändå rätt ofta, (mest för honom iofs, hmm...) brukar vara lite missionär i olika variationer, benen på axlarna, benen runt om, ena benet på axeln ect, lite rida, avslutning bakifrån. vet inte varför det blir som en rutinsak men det är väl för att när man vet vad som funkar är det lätt att man fortsätter köra på det? sen så är det ju så olika från gång till gång, ibland lyxar man ju till det med lite "extra grejer" dvs sånt man inte vill göra jämt för då kan det ta bort spänningen från det :D:D:D

• Lite Hemlig

tack för era svar!

gud det är så skönt att få höra lite från andra, man blir så hemmablind efter ett tag :)

Ja, silverdrake - det låter precis som för oss, massa spännande ställningar men ändå samma kombinationer varje gång, eller alltså några olika hopkok som man varvar. Men det kanske är helt normalt, som du säger, man vet ju vad som funkar. Vi avslutar alltid bakifrån, men det är väl helt ok eftersom vi båda tycker det är skönast.

Har prövat detta sugandes på sidan :) men känner att jag nu blivit så nervös av hela grejen, själva hypen, att jag inte riktigt märkte om det uppskattades eller inte. Nej, det är ju bara att fråga...men man vill ju känna att man har kontrollen och vet vad man gör. Tycker det är en svår balans mellan "svensson konversation" och att ändå ha kvar den spännande gnistan i att man inte vet exakt vad den andra tänker.

tack i alla fall för hjälpen, och skriv gärna mer! :)

• Joleen

Hej,

När det gäller oral-6 så gillar min m2b när jag fladdrar med tungan på och runt toppen med riktigt mycket saliv och samtidigt r*nk*r honom ganska hårdhänt. Sen varvar jag det med att ta in den i munnen, suga etc.

Näör det gäller detta med ställningar etc så pratar jag och min m2b ganska mycket om det och är väldigt öppna. Vi har alltid oral-6 med varandra och ganska mycket sådant. Han brukar tillfredsställa mig på olika sätt så att jag kommer ca 4-5 gånger, detta gör vi innan och emellan penetrations-biten. När det gäller att variera sig så har vi ca 7-8 ställningar som vi använder oss av, vi brukar försöka köra minst 4 olika vid varje tillfälle för att inte bli tråkiga. Vi brukar också variera hur och vart han får utl*sn*ng, på br*sten, magen, *ndan, mellan mina ben etc. Sen brukar vi variera med sn*bbisar i duschen, bilen, soffan, köksbordet, garaget etc.

En sak som vi har gjort som kryddar vårt s*xliv något enormt är att vi har ställt en spegel som är 2 meter hög och 1 meter bred 2 meter från sängens långsida. Vi t*nder båda mycket på att kunna se på varandra och oss själva ur andra vinklar!

• Joleen

Hjälp, hoppas inte det var för grovt!

• Lena+Mattias=sant

VI har ganska sällan oralsex och oftast sex i missonären. Ibland blir det dock andra ställningar, oralsex/smekningar, andra platser eller leksaker.

• Lite Hemlig

tack alla för svar! känner mig lite mer säker nu :) är ju lite pinsamt att fråga om såna här grejer så det känns skönt att få gensvar.

• MuffinsTönt

Oj! Vilken intressant tråd.
    Jag har jätte svårt att snacka om sex irl eftersom jag är så blyg. Så bra att det finns en tråd som man kan skriva av sig o få tips osv.

Föst och främst! Tack för orals*xtips. :D Vet aldrig när det behövs. Att ni kan komma ihåg. Jag gör bara det som faller mig in o hoppas på det bästa. Men däremot så har jag märkt att han gillar när jag "slukar hela svärdet". (haha! va dramatisk det låter!)
    Det kommer så långt ner att jag hulkar eller kvävs. Då brukar jag putta bort honom. Ibland om jag gör det långsamt så funkar det. Men farten ökar allt eftersom.
    Min fråga... Hur ska jag komma över hulkandet? Är det en ovanegrej som man kan träna upp? Svärdslukare tränar ju? :?:D

• jocelyn

Ja det går definitivt att träna på. Men se till att DU är den som styr det hela,även takten; han får bara vara passiv och inte kränga eller greja. Ta tag i saken -bokstavligen- och gör sedan manövern långsamt. Pausa emellanåt och sedan jobbar du dig neråt, försök att slappna av i käkarna och svalget. Det här kan ta lite övning innan man fixar helt men det har han säkert inget emot! ;)

• silverdrake

jag skulle aldrig kunna "sluka hela svärdet" om jag inte hade kontrollen helt, dvs att han ligger på rygg. och han får definitift inte hålla i mitt huvud eller nått liknade, jag styr hela grejen, sen så känner jag att jag får koncentrera mig, typ tänka bort svalget (svårt att förklara) och ta det i etapper, men det är tydligen värt besväret för han älskar när jag gör det......:D:D

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6