• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • pickolina

Avis på er som vaxar. Jag tycker aldrig att det blir bra, plus att jag har såå ont och är svullen i dagar efteråt.. :( Sorg!

• Joleen

pickolina:

Då har du nog inte gått till en duktig vaxare utan en som använder en metod som inte fungerar på dig. Jag går som sagt var till en som använder brasilianskt vax och tar bort ALLT, en gång var jag hos en tjej som använde pinjevax, det gjorde så j*vla ont och hon tog inte allt (t ex inte mellan skinkorna, på insidan av bl*gdl*pparna etc där man kan ha lite hår) . Jag fick blåmärken och blodutgjutelser i hela underlivet, hade ont i 4 dagar. Brasilianskt vax är mycket mer skonsamt, det tar längre tid men resultatet är inte jämförbart!

Mvh J

• pickolina

Joleen - Så är det nog ja.. Får leta upp någon som anv sådant vax och testa igen. Jag har vaxat flera gånger och det var olika personer. Men det var samma salong så dom lär ju ha använt samma typ av vax.

Däremot så tog dom allt.. Men det var många strån kvar här och där plus att jag alltså var grymt svullen och öm i dagar efteråt.. :( Så det var en besvikelse.

Sedan fick jag problem med inåtväxta strån oxå... Hmm, men det kan ju vara värt att testa igen kanske, men vara noga med att leta salong. Tack för tipset! :)

• Joleen

pickolina:

Vart bor du? Jag bor i Göteborg och kan tipsa dig om att gå till Monica, www.mphudvard.se/, hon är jättebra. Noggrann som tusan, hon plockar de små stråna som inte vaxet tar med pincett!

• pickolina

Joleen - Bor i sthlm, så det kanske blir lite långt att åka för en vaxning.. ;):D

• lilla söta fröken fräken

jag har ett problem det är nämligen så att jag inte tycker att jag får OS tillräckligt ofta. Jag har försökt att prata med min kille. Jag har frågat om det är så att han inte tycker om att ge. Men det nekar han till. Jag vet inte hur jag ska tackla detta vidare. För jag gillar att både ge och få och det känns lite orättvist att ge honom och inte själv få. Plus att jag känner mig oattraktiv och äcklig för han gör det så sällan.

Skulle gärna höra era synpunkter på det hära.

• pickolina

lilla söta fröken fräken - Hmm, vad knepigt och tråkigt! Har du provat att be om det? När ni är igång alltså.. Jag menar inte att du ska be om det varje gång, för det kan säkerligen inte kännas så skoj.. Men han kanske av någon anledning inte tänker på det och om du ber ibland så kanske han kommer igång och gör det oftare på eget initiativ.

• lilla söta fröken fräken

Pickolina- tack för svar! Jag har funderat på att be om det i studens hetta. Men är rädd att få ett nej. Det skulle kännas förläget och bli avtändande. Det har hänt att jag bett om det på "skoj" när vi bara gosat eller innnan vi somnar och då har han haft ursäkter för att låta bli..ursäkter som att han är trött eller täppt i näsan eller bara inte vill. Jag är rädd att få samma svar i en het situation och det skulle inte kännas kul. Men visst jag har tänkt tanken att be om det - gäller bara att våga.

• pickolina

lilla söta fröken fräken - Ojdå, då förstår jag att du känner dig extra osäker inför att be... Men om jag vore dig så skulle jag nog försöka samla mod och testa en gång i alla fall. Blir det ett avvisande svar måste du nog ta upp ämnet, då ni inte har sex. Du har redan gjort det utan något vidare resultat säger du, men detta är ju uppenbarligen ett problem och då måste ni ju försöka lösa det. Att vara olycklig och missnöjd med sexlivet eller intimiteten får ju oftast enorma konskekvenser och går ut över hela relationen. Förhoppningsvis kan du få honom att inse allvaret så att ni kan försöka lösa det på något sätt.

• Joleen

lilla söta fröken fräken:

Vad tråkigt för dig. Kan du inte ta initiativ till orals*x samtidigt. Man kan göra det i massor av olika ställningar och jag tycker att det är grymt tändande!

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6