• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • MuffinsTönt

Det finns!
    Jag har sett reklam på det här i gbg. Men kommer tyvärr inte ihåg vilken salong. Men räkna med 400-500kr. Jag är också nyfiken på en sån vaxning men har tyvärr inte råd för det.

MEN... har läst nånstans att det finns KURS i Brazilian vaxning. Det är väl billigare i längden. Om man vågar! :o:?:D

Ooops! Det har blitt väldigt OT. Sorry,Ts! :D

• Joleen

Hej igen tjejer,

jag gör brazilian med jämna mellanrum. Tidigare så brukade jag raka men min hud blev full av röda prickar som jag sedan skar mig i när jag rakade nästa gång sen fick jag hårsäcksinflammationer också vilket inte är så mysigt!

Nu vaxar jag ca var 6-8 vecka, det är underbart. Jag ska inte ljuga för er, det är inte skönt, men man vänjer sig, dock är resultatet helt fantastiskt. Jag vaxar bort allt och beshåller en sträng som är ca 2,5 cm lång och 1 cm bred ovanför blygdbenet så jag slipper se ut som en liten flicka.

Min m2b rakar bort allt könshår samt under armarna, jag tycker om när han är slät, vill kunna se hans k*k och p*ng ordentligt!

Jag bor också i Gbg och jag vaxar mig hos en tjej i Vasasta´n som är duktig och nuggrann. Hon tar 399 kr/gång. När man hållit på ett tag så behöver man göra det mer och mer sällan. Jag har väl gjort ca 5 ggr, i början gjorde jag det en gång i månaden men nu kan jag vänta 8 veckor utan problem. Helt slät är man de första 3 veckorna, sedan börjar det växa ut. Håret som kommer ut är dock glest och mjukt, helt annorlunda än stubbet efter år av rakning. Så även om jag måste vänta tills allt hår är minst 5 mm innan jag vaxar igen så känns det inte obehagligt eller oattraktivt när det växer ut!

• silverdrake

Joleen

vad hette salongen där du gjorde vaxningen? verkar ju vara bra, hur kändes det första gången, var det konstigt att ligga och fläka ut sig för en främmande perwson eller kändes det naturligt? iofs, hon borde ju vara så van att det inte är konstigt alls??

• Joleen

Hej silverdrake,

Här kommer länken till Monicas salong www.mphudvard.se/

Första gången gjorde det ont men jag är inte särskilt blyg och det är ju som sagt var hennes jobb och vardag. Jag tycker att hon pratar lite väl mycket men hon är så duktig och noggrann så det är det värt. Om du väljer att gå till någon annan: se till att de använder brasilianskt vax, det är ett speciellt vax för underlivsvaxning. Det är skonsamt och bra, man får inga blåmärken, blödningar eller liknande vilket man kan få av pinjevax vilket vissa använder då det går mycket snabbare. Det är värt den timman det tar för det är det bästa! Andra gången gör det inte alls lika ont för då är håren mjukare och sitter lösare, så bli inte avskräckt av första gången!

• Ungtpar

gud vad kul med en sextråd. detta har jag saknat mycket länge...

vi har börjat göra oliuka rollspel och börjat binda fast varandra och ha ögonbindel ect. detta är mycket tändande och jag kan varmt rekommendera detta.

• Joleen

Ungtpar,

Hur länge har ni varit tillsammans? Började ni med rollspel för att piffa upp sexlivet då det blivit tråkigt/slentrian eller bara för att testa något kul?

• silverdrake

jaa! ögonbindel är jättehäftigt (hade nästan glömt :D) fast vi har inte gjort det på länge nu... men när jag band för ögonen på min man första gången och band händerna tyckte han det var så häftigt att det tog abrupt slut på fem röda :D:D:D

• kentfantast

silverdrake:
    Inte lika häftigt kanske

• silverdrake

Nä kan ju säga att det var rätt snopet för mig, blev ju inte så mkt mer sen, och jag hade ju förberett för en låång "behandling" han blev väldigt förvånad också, brukar kunna hålla ut rätt länge och han kommer typ aldrig när jag rider, det brukar liksom vara en "säker" ställning. :D:D:D:D:D

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6