• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • MuffinsTönt

Fniss!
    Låter intressant som måste testas. :D:?

Tack tjejer! Återkommer med rapport. :o:D

• kentfantast

Åh gud ! Han kan ju inte hålla i ens huvud! Då får man ju panik!
    Om man öppnar upp "innermunnen" ordentligt kan man ta rätt mkt i kinden. Svårt att beskriva för jag tänker inte riktigt på vad jag gör men jag vet att en kille som är rätt... välutrustad sa t mig "du är den enda som lyckats deepthroata mig" och jag som är xtremt spyrädd gjorde nothing of the sort. Mkt saliv så kan man använda handen som om det var en förlängning av munnen... tydligen... för det minns jag av det tillfället....

• kentfantast

Sorry om det blev för detaljerat

• Buslinna

Jag säger bara glidmedel! Det gör hur mycket som helst. Gärna med någon smaskig smak. :)

Angående svärdsslukningen så är det bästa tipset jag har att titta uppåt samtidigt (eller hålla huvudet som om du skulle göra det), då öppnar sig svalg, käkar etc på ett naturligt sätt och man blir mycket mer avslappnad. Män brukar inte tacka nej till ögonkontakten som blir möjlig då heller. ;)

• MuffinsTönt

Buslinna
    Jag brukar blunda för att det inte finns ngt att titta på och vid så nära avstånd blir allt suddigt. Men jag ska prova det nästa gång.

• MuffinsTönt

Kenfantast
    Äh! *fnys*
    Säg inte att du tittar och är fascinerad över hur det ser ut på 5cm avstånd. :?:D:D

Btw- Är era rakade? :?

• kentfantast

Muffins Tönt:
    Ja just det området är rakat (dvs pungen inte runtikring, bara ansat).
    Nä jag måste säga att k*kar är fascinerande på många olika sätt (en sån märklig uppfinning) men tittar noga på 5 cm avstånd gör jag kanske inte..

• silverdrake

MuffinsTönt

ja han brukar vara helrakad, eller snarare hyvelrakad på paketet och trimmerrakad runtomkring :D

men nu på senare tid har vi båda låtit det gå relativt långt mellan gångerna så det hinner växa till sig lite, men det är kul med omväxling. och det blir nästan alltid så att vi ansar relativt samtidigt. så det inte blir ojämnt, dvs att han är slät när jag är buskigare ;):D:D:D:D:D

• silverdrake

hehe, vi hade faktiskt en pakt att inte röra något utan låta det växa fritt från och med julafton (tror jag) till vårdagjämningen, så det blir skillnad på vinterfrisyr och sommarfrisyr, men det höll inte, jag stod inte ut :D:D:D

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6