• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • rocketqueen

Joleen, har du några tips på ställningar? :D

• lilla söta fröken fräken

Joleen - Hur menar du att jag ska ta intiativ? Det ska ju förhoppningsvis sluta med att jag eller båda får och inte att jag bara ger..om du förstår vad jag menar. För han tar mer än gärna emot.

Eller menar du att jag ska trycka upp muffen i ansiktet på honom på nåt smidigt vis?

• rocketqueen

lilla söta fröken fräken, en bra idé att ni ger varandra oralsex samtidigt kanske?

• MuffinsTönt

lilla söta fröken fräken

"trycka upp muffen i ansiktet på honom på nåt smidigt vis."

:D:D:D:D:D:D:D:D
    You make my day!

Definitivt ett bra tips till fegisar som mig. :p

• Joleen

Hahaha, ok, det här blir krångligt!

Jag och min man tycker mycket om att ge och få orals*x samtidigt men jag tycker inte att den traditionella 69:an är särskilt rolig, framförallt för att jag har ett skadat knä som tar stryk av för mycket statisk belastning. Vi brukar köra med olika ställningar, t ex att ligga på sidan vända mot varandra eller att han står på knä brevid mig och jag s*ger av honom och han böjer sig ner och sl*ckar mig. Hmm, det är så svårt att ge råd när man har en man som gärna vill ha orals*x med en, då kommer det naturligt.

lilla söta fröken fräken
    Vad händer om du frågar honom: varför har du orals*x med mig så sällan? Tycker du inte om det?

Kommer han då med undanflykter så kan du säga, halvt på skämt, halvt på allvar, "jag tror dig inte, du får bevisa det". Eller så kan du helt enkelt sluta ge honom orals*x helt, när han frågar så kan du säga "jag trodde inte att det ingick i vår repertoar". Det kan låta elakt, jag vet, men det andra du provat verkar ju inte fungera och då kan det vara dags att ta i med hårdhandskarna!

• Joleen

rocketqueen:

var det bara orals*x-ställningar du var ute efter eller andra också?

• lilla söta fröken fräken

Det är just hur man får till det så att jag får samtidigt...det brukar sluta med att han bara ligger där och tar emot.
    När jag frågar honom: så säger han att han visst gillar det, och visst gör det, ungefär som att jag är otacksam.

• Joleen

lilla söta fröken fräken:

Då har ni uppenbarligen olika uppfattningar om det och han verkar inte mottaglig för en diskussion, då får du väl följa mina råd ovan och helt sluta ha oralsex med honom för att visa hur kul du tycker att det är!

• MuffinsTönt

vad föredrar ni/era män? Rakad eller trimmad mus vid OS...

• pickolina

MuffinsTönt - Jag föredrar rakat och det har alla mina partners gjort oxå...

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6