• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • Buslinna

Joleen,

Hur ont tycker du att det gör och gjorde i början? Jämför det gärna med något - slå tårna t ex.

Får du några som helst problem med huden efter vaxning eller när håren växer ut?

• MuffinsTönt

Åhh! Är såå nyfiken på Brazilian men kostnaden är för mkt. 400kr. :(

Buslinna
    Nu när du har fjort det så många ggr, kan du tänka dig skafffa sånt vax och göra hemma. Om man kan köpa vaxet ute.

• Lite Hemlig

kul med lite liv i den här tråden! Mer, mer :)

• Joleen

Buslinna:

Oj, jämföra med något är ju svårt! Allt handlar om vad man har för smärttröskel och hur känslig man är, hur mycket hår man har etc. Nej, min hud är slät som på ett barn och håren växer ut utan problem. Fick mycket mer problem av att raka, jag fick 2-3 hår i varje hårsäck och inflammationer (när håren inte tränger igenom huden utan lägger sig som en spiral under huden, det blir som en infekterad finne, stor, röd och varig). Nu har jag väl ungefär hälften så mycket hår som jag hade när jag började bara av att ha gjort det 5 gånger.

Direkt efter vaxningen är mitt underliv lite rött och svullet i en dag ungefär men det lägger sig. Så blir jag av att noppa ögonbrynen också!

Strunta i att det gör ont, det är värt det och gör mindre och mindre ont hela tiden!

• Buslinna

MuffinsTönt,
    Det där var nog inte menat till mig? Tror att du kanske menade Joleen.

Joleen,
    Ja, smärta är väldigt subjektivt - men om du relaterar det till hur du upplever någon annan smärta så får jag iaf en uppfattning av hur du upplever den respektive upplevde den de första gångerna. :)

• oneheart

jag e inge bra på sånt här men tyckte tråden var så uppiggande fräck att jag väl alltid kan bidra men nån comments.. jag tycker att du gott kan prata med honom o fråga på ett lättsamt sätt hur han tycker det känns bäst o om han har mågra idéer som känner sin kropp bäst.. man kan ju aldrig göra mer än sitt bästa o försöka o blir det för svårt så kanske man kan skämta om det o försöka ta hjälp av avarndra.. tycker sex ska vara roligt o fullt av glädje o humor. i fall du vill förnya lite så kan jag rekommendera massage, brukar va jätteuppskattat.. ;) Lycka till!

• MuffinsTönt

oj! Självklart var det till Joleen. Måste ha skrivit ditt nick av misstag. :?

• Joleen

Buslinna:
    Jag säger bara en sak! Prova så märker du själv!

MuffinsTönt:
    Jag har provat att vaxa mig med veet wax hemma och det är inte något jag kan rekommendera, det är mycket svårt att få en vinkel så att du kan rycka på ett bra sätt på dig själv mellan benen. Sen tycker jag att det vaxet följer med väldigt dåligt, det har slutat med att jag varit fläckvis vaxad och fått duscha bort massa vax ur håret, inte skönt!

• LydiaLinn

Ett bra knep: när han nästan kommer kan du dra tillbaka förhuden lite och slicka runt hans ollon (visst heter det så, längst upp? huvudet typ)

då finns ingen risk att skrapa med tänder. och innan han kommer kan du alltid använda handen och tungan i en bra kombination! Hoppas du förstod...

• pickolina

Yes, när man tittar uppåt när man ger OS så öppnar man svalget.. Det blir då samma vinkel som dom lägger huvudet i vid livräddning, just för att det öppnar upp luftvägarna. Att sedan ta kontrollen själv är ju A och O, dvs inte låta honom styra takt osv genom att hålla i huvudet och liknande. Det går fetbort. Sedan ger övning absolut färdighet när det gäller kräkreflexen...

Entusiasm är nyckelordet. Killarna går igång på det.. Sedan är det ju kul att leka med den, att variera sig.. Slicka och suga på den, som om den vore en klubba.. ;) Smeka med olika teknik, gärna med mycket saliv eller glid. Att smeka och suga samtidigt är ju oslagbart när man inte vill ha hela i munnen... Om killen gillar p*ngaction så får man ju inte glömma den heller. Slicka, suga, smeka.. Men entusiasm och variation ROCKS!

Gällande ställningar så brukar det faktiskt inte vara ett problem tycker jag. Man kan ju hamna i dom mest underliga ställningar när man är igång. Ställningar man inte ens kunnat tänka sig fanns... :D *fniss*

Gällande OS så tycker jag att det varierar.. Ibland bara OS, ibland före, ibland under, ibland efter, ibland "all of the above" och ibland inte alls.

Snabbisar och olika ställen är ett måste för min del.. Annars blir jag uttråkad.

Olika leksaker och olika fantasier är oxå kul som komplement... Och överraskningar.. Osv...

Jag har egentligen inte haft några jätte bra relationer men sexbiten har aldrig varit något fel på. Jag och mina partners har alltid lagt ner mycket tid och energi på den biten.. :D Lite för mycket kanske tom! Hehe...

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6