• Lite Hemlig

ok, pinsam fråga om oral6

Måste ställa en pinsam fråga.

Har träffat en man sen några månader tillbaka och han är mycket bredare än de jag är van vid...dessutom är han omskuren. Nu är det så att jag brukade ha mycket självförtroende vad gäller att ge njutning oralt (gud vad jag skriver pk) men han tycker att jag skrapar honom med tänderna, vilket fått mig att tappa självförtroendet totalt. Han är så bred att jag har svårt att kontrollera. Grejen är att jag inte känner att jag "slår i" med tänderna, och jag tror dessutom att det faktim att han är omskuren påverkar det hela, alltså att han är känsligare än killar jag varit med förut, för då hamnar ju tänderna på förhuden så att säga.

Oj, det blev svammligt det här, men jag behöver tips på oralsex! Känner mig jätte självmedveten i sängen plötsligt och har verkligen hakat upp mig. Nån som har nått lugnande att komma med? :)

Dessutom, while we're on the subject... vad gör ni andra i sängen egentligen? Hur ser en helt vanlig omgång ut för er? Är det oralsex varje gång eller pang på rödbetan, eller hur blir det. Känns som att vi redan hamnat i nån rutin efter bara ett par månader och trots att vi är astända på varandra, och kör en del olika ställningar blir det ungefär samma kombination varje gång - lite missionären, sen bakifrån ja ni fattar, haha :)

ok, vi är alla vuxna, borde inte rodna av att skriva detta eller hur? Ge mig tips om att skapa ett nytt sexliv! (var i ett långt förhållande innan detta och allt känns så nytt och skrämmande, inget gammalt invant längre)

• Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6
  • MuffinsTönt

Ok! Han rakar inte. Bryr sig inte om sånt. Inte jag heller. Däremot har jag provat ha det slät. Det var ganska roligt. Har inte sett ut så sen 12år. :D
    Men fy va hemsk det var när det växte ut igen. :[

• silverdrake

nä, jag brukar inte hyvelraka, utan kör på ansning med trimmer, då kan man få det rejält kort utan att det blir stickigt och dumt när det växer ut som det blir med hyvel, så tror jag itne det är såå bra för muffen heller, det är ju hår där av en anledning....

• MuffinsTönt

Hur kort får du det med trimmer? Jag provade ansa med sax. :? Men då blev det så himla kort och stubbigt. Rassemuff eller nåt. Tyckte det såg ut som vissa ungdomar med rakad med liiiite kvar o kängor. Usch, därav rakade jag slät. :? Är det en speciell mufftrimmer eller vanlig hårtrimmer du har? :?:D

• Buslinna

Alltså, inte titta på sn*ppen - titta _upp_ mot hans ansikte! :D Om han ligger på sängen, och du står mellan hans ben, lyfter du på hakan så att du kan se honom i ögonen.

• MuffinsTönt

Buslinna
    Jag fattar. Tror jag har gjort det omedvetet nån gång. Men asså! Visste inte att orals*x kunde va såå romantisk. Se_in_i_ögonen! :D

• silverdrake

MuffinsTönt

nej jag kör med min mans helt vanliga hårtrimmer och ställer in den på ettan som är det kortaste, tycker itne det blir så stubbigt, men jag kanske har mjukt hår? :D blir ungefär samma resultat som om man har klippt med sax så kort man kommer åt..

• MuffinsTönt

Hmm... Ser inte det "snaggig"(hoppas du vet vad jag menar) ut? Fast dina strån kanske ligger ner mjukt.
    Trimmar du runt hela eller, bara på kullen och rakar "i mitten"?

Mina strån är hårda (tror jag) och pekar "ut". Därav sticket, kanske.

• lønborg

Jag helrakar allt. Har gjort det i ca 13år. jag tycket att det känns mer hygieniskt. ( en smaksak ) ha,ha. Min blivande man renrakar också allt och jag tycker det är mysigare vid oralsex..

• MuffinsTönt

lönborg (stavas rätt?)

Hur ofta rakar du dig? Med vaddå? (rakhyvel eller apparat/ladyshave eller ngt annat) Jag har märkt att redan efter 2a dan kommer det korta strån. 3e dan börjar det klia. :[ I så fall måste jag raka var 3e dag. Inte jätte skonsam mot muffen/musen. :?

Brasilian är kanske ngt ändå. men AJ!!

• silverdrake

jo det ser faktiskt lite snaggigt ut, fsat jag brukar inte snagga så kort ovanpå utan behålla rätt mkt av frisyren, men så att det inte känns kusligt långt... och därnere så har det faktiskt inte stört att det varit lite "snaggigt" det är iallafall inte stixigt, men jag tror jag har rätt så mjuka hår...

har också funderat på att prova en brazilian, kanske till sommaren :D:D undrar om det finns nån salong som gör det här i götet. har fått för mig att det inte är så vanligt, att de mest gör vanlig bikini....

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6