Inlägg från: lilla söta fröken fräken |Visa alla inlägg
  • lilla söta fröken fräken

ok, pinsam fråga om oral6

jag har ett problem det är nämligen så att jag inte tycker att jag får OS tillräckligt ofta. Jag har försökt att prata med min kille. Jag har frågat om det är så att han inte tycker om att ge. Men det nekar han till. Jag vet inte hur jag ska tackla detta vidare. För jag gillar att både ge och få och det känns lite orättvist att ge honom och inte själv få. Plus att jag känner mig oattraktiv och äcklig för han gör det så sällan.

Skulle gärna höra era synpunkter på det hära.

Pickolina- tack för svar! Jag har funderat på att be om det i studens hetta. Men är rädd att få ett nej. Det skulle kännas förläget och bli avtändande. Det har hänt att jag bett om det på "skoj" när vi bara gosat eller innnan vi somnar och då har han haft ursäkter för att låta bli..ursäkter som att han är trött eller täppt i näsan eller bara inte vill. Jag är rädd att få samma svar i en het situation och det skulle inte kännas kul. Men visst jag har tänkt tanken att be om det - gäller bara att våga.

Joleen - Hur menar du att jag ska ta intiativ? Det ska ju förhoppningsvis sluta med att jag eller båda får och inte att jag bara ger..om du förstår vad jag menar. För han tar mer än gärna emot.

Eller menar du att jag ska trycka upp muffen i ansiktet på honom på nåt smidigt vis?

Det är just hur man får till det så att jag får samtidigt...det brukar sluta med att han bara ligger där och tar emot.
    När jag frågar honom: så säger han att han visst gillar det, och visst gör det, ungefär som att jag är otacksam.

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6