ok, pinsam fråga om oral6
Yes, när man tittar uppåt när man ger OS så öppnar man svalget.. Det blir då samma vinkel som dom lägger huvudet i vid livräddning, just för att det öppnar upp luftvägarna. Att sedan ta kontrollen själv är ju A och O, dvs inte låta honom styra takt osv genom att hålla i huvudet och liknande. Det går fetbort. Sedan ger övning absolut färdighet när det gäller kräkreflexen...
Entusiasm är nyckelordet. Killarna går igång på det.. Sedan är det ju kul att leka med den, att variera sig.. Slicka och suga på den, som om den vore en klubba.. ;) Smeka med olika teknik, gärna med mycket saliv eller glid. Att smeka och suga samtidigt är ju oslagbart när man inte vill ha hela i munnen... Om killen gillar p*ngaction så får man ju inte glömma den heller. Slicka, suga, smeka.. Men entusiasm och variation ROCKS!
Gällande ställningar så brukar det faktiskt inte vara ett problem tycker jag. Man kan ju hamna i dom mest underliga ställningar när man är igång. Ställningar man inte ens kunnat tänka sig fanns... :D *fniss*
Gällande OS så tycker jag att det varierar.. Ibland bara OS, ibland före, ibland under, ibland efter, ibland "all of the above" och ibland inte alls.
Snabbisar och olika ställen är ett måste för min del.. Annars blir jag uttråkad.
Olika leksaker och olika fantasier är oxå kul som komplement... Och överraskningar.. Osv...
Jag har egentligen inte haft några jätte bra relationer men sexbiten har aldrig varit något fel på. Jag och mina partners har alltid lagt ner mycket tid och energi på den biten.. :D Lite för mycket kanske tom! Hehe...