Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

ok, pinsam fråga om oral6

Oj! Vilken intressant tråd.
    Jag har jätte svårt att snacka om sex irl eftersom jag är så blyg. Så bra att det finns en tråd som man kan skriva av sig o få tips osv.

Föst och främst! Tack för orals*xtips. :D Vet aldrig när det behövs. Att ni kan komma ihåg. Jag gör bara det som faller mig in o hoppas på det bästa. Men däremot så har jag märkt att han gillar när jag "slukar hela svärdet". (haha! va dramatisk det låter!)
    Det kommer så långt ner att jag hulkar eller kvävs. Då brukar jag putta bort honom. Ibland om jag gör det långsamt så funkar det. Men farten ökar allt eftersom.
    Min fråga... Hur ska jag komma över hulkandet? Är det en ovanegrej som man kan träna upp? Svärdslukare tränar ju? :?:D

• MuffinsTönt

Fniss!
    Låter intressant som måste testas. :D:?

Tack tjejer! Återkommer med rapport. :o:D

• MuffinsTönt

Buslinna
    Jag brukar blunda för att det inte finns ngt att titta på och vid så nära avstånd blir allt suddigt. Men jag ska prova det nästa gång.

• MuffinsTönt

Kenfantast
    Äh! *fnys*
    Säg inte att du tittar och är fascinerad över hur det ser ut på 5cm avstånd. :?:D:D

Btw- Är era rakade? :?

• MuffinsTönt

Ok! Han rakar inte. Bryr sig inte om sånt. Inte jag heller. Däremot har jag provat ha det slät. Det var ganska roligt. Har inte sett ut så sen 12år. :D
    Men fy va hemsk det var när det växte ut igen. :[

• MuffinsTönt

Hur kort får du det med trimmer? Jag provade ansa med sax. :? Men då blev det så himla kort och stubbigt. Rassemuff eller nåt. Tyckte det såg ut som vissa ungdomar med rakad med liiiite kvar o kängor. Usch, därav rakade jag slät. :? Är det en speciell mufftrimmer eller vanlig hårtrimmer du har? :?:D

• MuffinsTönt

Buslinna
    Jag fattar. Tror jag har gjort det omedvetet nån gång. Men asså! Visste inte att orals*x kunde va såå romantisk. Se_in_i_ögonen! :D

• MuffinsTönt

Hmm... Ser inte det "snaggig"(hoppas du vet vad jag menar) ut? Fast dina strån kanske ligger ner mjukt.
    Trimmar du runt hela eller, bara på kullen och rakar "i mitten"?

Mina strån är hårda (tror jag) och pekar "ut". Därav sticket, kanske.

• MuffinsTönt

lönborg (stavas rätt?)

Hur ofta rakar du dig? Med vaddå? (rakhyvel eller apparat/ladyshave eller ngt annat) Jag har märkt att redan efter 2a dan kommer det korta strån. 3e dan börjar det klia. :[ I så fall måste jag raka var 3e dag. Inte jätte skonsam mot muffen/musen. :?

Brasilian är kanske ngt ändå. men AJ!!

• MuffinsTönt

Det finns!
    Jag har sett reklam på det här i gbg. Men kommer tyvärr inte ihåg vilken salong. Men räkna med 400-500kr. Jag är också nyfiken på en sån vaxning men har tyvärr inte råd för det.

MEN... har läst nånstans att det finns KURS i Brazilian vaxning. Det är väl billigare i längden. Om man vågar! :o:?:D

Ooops! Det har blitt väldigt OT. Sorry,Ts! :D

• MuffinsTönt

Åhh! Är såå nyfiken på Brazilian men kostnaden är för mkt. 400kr. :(

Buslinna
    Nu när du har fjort det så många ggr, kan du tänka dig skafffa sånt vax och göra hemma. Om man kan köpa vaxet ute.

• MuffinsTönt

oj! Självklart var det till Joleen. Måste ha skrivit ditt nick av misstag. :?

• MuffinsTönt

lilla söta fröken fräken

"trycka upp muffen i ansiktet på honom på nåt smidigt vis."

:D:D:D:D:D:D:D:D
    You make my day!

Definitivt ett bra tips till fegisar som mig. :p

• MuffinsTönt

vad föredrar ni/era män? Rakad eller trimmad mus vid OS...

• MuffinsTönt

Hur funkar 69?

Hur ska man ligga med benen utan att man "ramlar omkull"! :o:D

Det har snackats om manlig OS, men inget kvinnlig OS. Kom igen tjejer!!!

Hur vill ni ha OS? :p

• MuffinsTönt

Haha!
    Klara sig igenom filtret är ett mirakel i sig. :D

Tack tjejer för "redogörelsen". OS är inte mitt/vårt område heller om man kan uttrycka sig så. :?

Därför är denna tråd SUPER!! :D

• MuffinsTönt

Att ge har jag "bättre koll på". :D
    Men att få är mer komplicerat. Som du säger, många faktorer ska passa in.
    Kan inte bara "ligga där". Känns som jag blottar mig. :o

Btw- Jag märker att jag får ont i nacken efter ett tag när jag ger. Hur löser man det?

• MuffinsTönt

Ok! Så här är det...

Jag vågar inte säga hur jag vill ha OS. Tex mera, hårdare eller längre upp mm. Ni som hänger "på den andra tråden" vet nog om det. :?:D
    Och han är inte jätte erfaren inom det heller.
    Så... HUR ska han veta vilka "tekniker" det finns. För jag komer garanterat inte våga berätta. :?

6-noveller? :o

• MuffinsTönt

Pickolina
    Tack för att du tog dig tid o svara. :p
    Som du säger är det lite klurigt, men samtidigt Spännande. :D

Jovars, han får leka helt enkelt. Jag fick göra det! :?

:D:D:D:D

Nån mer som känner sig manad att knäcka nöten..?

Varsågod! :D

• MuffinsTönt

Senaste rapport! :D

jaha, då har vi provat igen och gett oss in på det här med OS.

Det gick faktiskt bra och allt var jätte skönt. Det pirrde o blev merintensivt. Plötsligt började det kittlas. :o JÄTTE MKT!!! Jag började asg istället.

Va fan hände???

Jag vet att vissa kan känna sig kissenödig men KITTLAS!!!

Hoppas det är bara engånsgrej. :?

Svar på tråden ok, pinsam fråga om oral6