• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • Millo

    Jag har också blivit hippad!!!! Igår...

    Grönt är skönt
    Du var inte möjligtvis på stenungsbaden igår?? Det var nämligen 2 andra hippor där igår.

    Jag hade en helt fantastiskt rolig dag!!

  • Grönt är skönt

    Millo: Nope vi höll till inne i Göteborg! En helt galen, rolig känslosam och alldeles alldeles underbar dag med underbara vänner!

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Grönt är skönt och Millo, va kul!
    Men hörrni... BERÄTTA!!!

  • Grönt är skönt

    Tre vänner till mig "rövade bort" mig från mitt extrajobb, sen följde en underbar dag/kväll/natt med skumpa- och jordgubbsmys, laserdome, lyxmiddag och en helkväll på krogen tillsammans med en massa vänner! Heeelt galen och underbar dag, jag har nog faktiskt inte återhämtat mig ännu! Men jag är sååå lycklig och sååå chockad!

  • Millo

    Sju kompisar kom hem och överaskade med skumpa. Sen bar det iväg, iklädd otroligt fula kläder... Spelade in en låt sen Mc Donalds, vidare till Gökboet, hur kul som helst, grillade vid Bohus fästning sen var det en blöt kväll på stenungsbaden. Jag hade jättekul!! Tänk vilka underbara vänner man har!

  • HeWi

    Hehe...det låter som ni hade det lite rolugt...:)

    Hoppar ohyfsat vidare med en fråga...Vi har hamnat i lite prblem med cateringen. Hur ska vi göra för att hålla kostnaderna nere (typ helst 150 kr per pers med förrätt och varmrätt)? Hur gjorde/skall ni göra? Vilka/vem har ni anlitat? Vore hemskt glad för lite råd.

  • Millo

    HeWi

    Vi har anlitat restaurang Tre Kockar i Kungälv. Jättebra pris. Vi ska ha buffe 70 per och hamnar en bra bit under 10 000 med servering. Ring och hör med dem, jättetrevliga tjejer. 0303-10123
    Lycka till!!!

  • Linslus

    HeWi: Vi har anlitat Kalaskockarna från Henån (tror jag). Betalar runt 8500kr för 2-rätters för ca 50 pers...
    Har fått dom rekomenderade av många "f.d brudar" här på forumet.

    Då ingår inte serveringspersonal men de tar 125kr/h och då sköter Kalaskockarna kommunikationen med dem...

  • HeWi

    Tack era goda själar! :) Det är verkligen till jättemycket hjälp! *kramar*

  • Orustbrud

    Idag har jag beställt min ring. Hurra!! Äntligen kunde jag bestämma mig. Det blev den jag tänkte från början, som vanligt. Nu är det bara herrns ring som ska beställas.

  • Linslus

    Orustbrud: Vad kul!
    Hur ser den ut?? *nyfiken*

    Våra omgjutna ringar kommer i mitten av juni Längtar

  • Orustbrud

    Har tyvärr ingen bild men gör ett försök att förklara.
    Den är tunn, helt rund i vitguld med en rödguldskula på. Till min raka vitgulds-förlovningsring blev det som att det manliga möter det kvinnliga. Känns jättebra. Har varit lite velig det senaste.

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3