• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

Sara23, vad bra.. hoppas op gick bra och säkert. Hur mycket la du in och vad använde du för inlägg? Gjorde det ont? Hur mycket betalade du *nyfiken*

• *tildis*

Bride2B

Hej sessa!
    Guess who! Tildalina från familjeliv
    Har nu läst igenom hela denna tråden, så skojsigt! Bara unga tjejer här, så roligt!
    Hur går dte för dig? Har du tappat motivationen?
    Önskar jag bodde när adig så kunde vi gått ut och gått tillsammans. Då kunde du lånat en av mina vovvar, de springer ju i kors på varann titt som tätt
    Men jag har faktiskt gått ner 7 kilo på promenader och genom att dra ner på kolhydratintaget. Nu är jag 163 och väger 55 kilo och nått mil målvikt.
    Och nu har jag en ätardag i veckan då jag äter godis, choklad, chips eller annat. Och vet ni? När jag INTE har denna ätardag så väger jag mer. Antagligen för att fettförbränningen får sig en puff

Jag e också nyfiken på dig Sara23. Men jag gör som Bride2B.. inväntar bebbe först

• Bride2B..

hallååjsan tjejen :) kul att du hittade mig även här :D jag skulle ge allt för din vikt..... väger säkert som en flodhäst nu har ej vågat stå på vågen sedan sist... hehe.... jag e uttråkad, min man jobbar! *blääh*

• *tildis*

Nej inte väger du som en flodhäst! Jag tycker du ser Jättefin ut på dina bröllopsfoton! Du passar inte att vara supersmal. Ingen gör det faktiskt.

För övrigt har jag ätit som en häst denna helgen. Igår åt vi buffé på en asiatisk restaurang och resten av dagen gick jag och smååt godis hela dagen. Så nu står min mage rätt ut
    Jag har en sån dum mage som putar ut. Hur mycket jag än har tränat så putar den ut. Trist, men det kommer jag nog alltid att få leva med.
    Men även om jag väger "lagom" så är jag aldrig nöjd. Är det inte fett på magen så är det celluliter eller putmage. Kanske får man försöka lära sig att tycka om sig själv som man är. Men det är ju så svårt! Jag har i alla fall gömt undan mig våg och tänker inte ställa mig på den mer. Siffror säger så lite...

Många kramar!

• Bride2B..

*tildis* joo ögat säger en stor del.. jag kan lätt säga att jag väger mer nu än vad jag gjorde på bröllopet *hehe*
    Man kan ju hoppas att det "fixar" sig med tiden

• Sara23

Bride 2B

Hejsan!
    Jag la in trögflytande runda silikon, 460cc bakom bröstmuskeln. Det gjorde inte sådär super ont som jag föreställt mig, men det känndes, var som en jävla träningsvärk om du ursäktar uttrycket. Jag betalade 33.800kr. Hur går det med viktminskningen?
    Kramar

• Bride2B..

Sara23, oj shitt, bigga boobs då ;) eller? med viktminskningen går d skit.. har inte fortsatt sedan jag la av... har svullnaden gått ner än?

• Sara23

Bride 2B

Nej, de är inte så stora...blir kring 75D när svullnaden lagt sig. De passar utmärkt till min kropp :D Svullnade har börjat lägga sig och brösten har mjuknat mycket redan nu efter 14dagar.

Kram

• Bride2B..

Sara23, åhh vad spännande... vågar du skicka en bild så man får se? *nyfiken*

• Sara23

Har du ngn mail eller är du kanske medlem i communityn som ligger ute på BT under bröstförstoring???
    Har bilder där :)
    KRAMAR

• Lilla päronet

hallå tjejer!
    va ett tag sen man va här inne på och skrev. Jag har inte gått ned något mera sen sist. Tröttnade på allt. men nu är jag på gång igen. :) Hoppas att det går bättre den här gången. :D

Vill ni fortfarande gå ned i vikt??

• Bride2B..

Jag vill men jag har inte heller vägt mig sedan sist hehe... skall köpa gymkort snart tänkte jag

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~