• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

Lilla Päronet.. vägde mig idag igen.. fortfarande 62,0 kg...

• Lilla päronet

Bride2B:
    Vägde mej imorse och jag är fortfarande på 67kg. Men jag kan erkänna att det blev en hel del ätandet i helgen. Men nu är det måndag igen och då ska bli nyttigt :D
    Stå ut tjejen..det kommer att röra sig neråt snart ska du se. Försök att röra dej mera. då kanske det hjälper.

• Bride2B..

usch, jag kan också erkänna att tack vare allt stillastående (vikten alltså) så har jag börjat tappa motivationen.. Idag har jag ätit lite soppa men den var inte alls god. Tvingade i mig den eftersom jag var tvungen att åka till jobbet o han inte göra annat!! De första 2 veckorna åt jag lite av allt nu äter jag vanliga portioner... skall minska igen på allt o hoppas på att det visar bättre resultat tills på söndag!! I januari/februari skall jag köpa en helt ny garderob tänkte jag (eller massor i alla fall) så jag vill inte köpa min storlek nu med risk att de blir för stora och inte heller större med risken att jag sedan blir större när jag inte längre orkar fortsätta.. vilket dilemma!!

• Lilla päronet

hejj..
    jag har också tänkt vänta med att köpa nya kläder först i februari..Får se hur mycket man har hunnit gå ned tills dess. Skulle vilja gå ned 1 kg per vecka. Det tycker jag är lagom takt. :D
    jag åt också soppa igår. men den va jätte god. ;) Hoppas att vi går ned något till helgen. man blir ju peppad av att vågen rör sig neråt. Då vill man också forsätta kämpa. Vi hörs senare. Kram än så länge!

• tvillingsjäl

Hej tjejer!

Ville bara peppa er lite kände jag...ge inte upp!! När man går ner mycke i vikt på kort tid så behöver kroppen återhämta sig lite och "vänja" sig vid dessa stora förändringar så ni har hamnat på en platå!! Fortsätt som vanligt så kommer ni att börja gå ner igen!! Ni är verkligen jätteduktiga!!!

• Lilla päronet

tvillingsjäl:
    tackar för dom peppande orden :) ska verkligen inte ge upp. Vill verkligen klara det här.

• Sara23

Nu brudar...nu ska jag börja följa en diet för att se om det ger resultat :D

Ser att ni stannat upp lite i viktraset...men det är vanligt och ni kommer snart fortsätta att gå ner. *pepp pepp*

Kram till er

• Frances

Hur går det tjejer? :D

Jag har inte gått ner något, står kvar på samma vikt :( jag har ätit som bara den! Fem chipspåsar och godis varje dag den senaste VECKAN bara...

Suck, jag älskar godis och chips! Det här kommer ju aldrig gå *saknar karaktär* :(

• Bride2B..

Frances, OJ säger jag bara ;)

Sara23, hejja hejja.... själv går det inte så jättebra... tappar motivationen för varje dag som går... :(

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~