• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

haha det går inte alls.. visst sa jag att jag skulle börja igen denna veckan men det har inte blivit så... jag får min mens på lördag så det är ingen ide att börja nu heller för det är jättejobbigt att "banta" under mensen tycker jag... jag tror jag gått upp sedan sist faktiskt.. har inte heller vågat väga mig sedan jag sist vägde mig *gulp*
    Jag tänkte på en grej imorse, att vakna lite tidigare (börjar trots allt 12) och ta en promenad jag med.... den kan vara bra... men i så fall börjar jag direkt efter mensen eller så.... önska jag hade någon att gå med o så.. tror d skulle varit mycket lättare.. *ursäkter*

• Sara23

Hej brudar...hur går det för er? Jag började aldrig med dieten då jag får för mig att det inte är bra inför operationen som äger rum om 6 dagar :)

Jag ligger nu iaf på 60kg och vill gärna gå ner till 58kg...så det får bli ett projekt efter operationen!

Kramisar och lycka till!

• Bride2B..

Sara23, ifall vi inte pratas vid innan din op så vill jag önska dig lycka till :)

• Sara23

Bride 2B

Tack så hemskt mycket, håll tummarna för att allt ska gå bra :)

Kram

• Lilla päronet

Bride2B..
    Hmm idag har jag inte gått min promenad.
    Har inte haft någon lust. Jag tränade under förmiddan ;) ska ta promenaden senare. haha. Jag tycker också att det är tråkigt att promenera själv. Skulle va nice med sällskap. :D
    Jag tycker också att det är jobbigt med mens när man bantar. *bläää*
    Ha en bra helg. Kramis!!

• Lilla päronet

Sara23:
    Lycka till från mejj med :)

• Sara23

Lilla päronet

Tack så hemskt mycket. Håll tummarna :D

Kram

• Bride2B..

jag hade massa med motivation i början men nu har allt runnit bort.. skall flytta snart till en ny lägenhet med min man (vår första lägenhet) så då kommer jag få lite träning tror jag idag har jag pakat yttligare 5 flyttlådor.. jag är helt slut *phuu* skall på bio med gubben sedan.. han ringde o överraskade mig *hihi*

lycka till nu tjejer *tummarna upp för er*

• Bride2B..

tjejer det var ett tag sedan någon skrev.. hur går det för alla? lilla päronet, har du gått ner något mer?

• Sara23

Hej tjejer!

En liten uppdatering från mig. Innan operationen vägde jag 60,5kg, nu efter har jag två svullna bröst och mycket vätska i kroppen, så jag har väl gått upp ca 4kg, vilka kommer försvinna om drygt en vecka säger de som vet. Eller...nästan 1kg kommer jag ju gå upp...de nya brösten väger ju ;) Hur går det för er??? Ha det så bra.

Kram

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~