• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

Flickan_med_hickan, jag säger som andra... det är självklart inte försent :) så länge du vill och kämpar så är det ALDRIG försent ;) Kul att du har två guldklimpar också.. hur gamla är de? *nyfiken* har du FL också?

Sara23, åhh vad coolt.... får man fråga vad du har för storlek nu?

• Flickan_med_hickan

FL japp men var en evighet sen jagvar där senast brukar kolla om man fått mejl eller nåt någon gång ibland. Heter Kerry där.
    Flickan är 2 1/2 år och pojken är 1 år 2 månader.
    Jag ska verkligen kämpa på nu det är så svårt när mannen sitter och äter något jätte mumsigt.
    Men sötsuget försvinner ju efter ett tag.

• Bride2B..

Flickan_med_hickan, jag ska kolla upp dig :) "sessa" heter jag där hehe...
    Jag vet hur du menar med sötsuget osv.. jag hade samma problem då min man på första dagen åt en kebabpizza framför mig och jag kände att jag kunde döda honom för att äta upp resten efter hans första bit.. *hehe* det kallar jag för farligt begär ;)

• Flickan_med_hickan

bride2B: :D,men vi ska klara det tjejer eller hur.

• Bride2B..

flickan_med_hickan... ABSOLUT :D
    Jag vet inte ifall du har läst mitt mål men jag siktar också mot ca 52-55 kg.. helst det minsta då ;)

• Sara23

Bride 2B

Jag har väl full B liten C just nu. :D
    Hur går det för dig med viktnedgången?

Kram

• Lilla päronet

Tjena tjerer!
    Nu har jag kommit igång med ordentligt. Slut med det onyttiga. :) NU ska jag hålla mej från godiset. hehe.

Bride 2B: hur mycket har du gått ned sammanlagt nu??

• Bride2B..

Sara23, hehe vi har likastora bröst ;) Jag har ett mått av 93-95 när jag tar mitt bystmått (jag e lite bredare upptill) ;) För övrigt så kämpar jag på med nedviktgången.. jag var så jättesugen på bakelser igår men köpte inga *stolt* köpte en carambola frukt istället ;)

Lilla päronet, jag har gått ner sammanlagt 4,3 kg nu :) detta är bra för 2 veckor tycker jag hehe

• Frances

Oj jag är impad Bride2Be, vad var din startvikt och hur lyckades du ga ner 4 kg pa 2 v? Tranar du mkt?

Lägger mig i tråden här lite... brukar vara nöjd med min vikt men har gått upp ca 3 kg så jag vill gärna gå ned dem igen och gärna liiite till :)

Väger 57kg nu, satsar på 53-54

• Frances

Jag svullade så mycket godis, chips och sådant när jag var på intensivvecka till att ta körkort, jag brukar kunna äta hur mycket godis o chips som helst men där var det rätt extremt, åt nog 2 chipspåsar och en stoooor godispåse per dag utöver mat, och sen glass på kvällen :D

Jag behöver myyycket onyttigt för att orka plugga!! :D

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~