hej tjejer.. jag kom aldrig in igår o talade om men jag började igår...
Jag är 20 (fyller 21 år 25:e december)
Jag har börjat med soppan igår o idag är det dag 2... har inte receptet i huvudet men jag kan skriva in den här sedan så kan vi köra samma grej också kanske :)
Eftersom jag är skol och elevassistent på två olika skolor så blir det ganska mycket spring o tanketräning samt upptagenhet med att inte småäta... jag äter 2 STORA koppar soppa till lunch, 1-2 frukter (äpplen, päron, clementiner mm EJ BANAN!) till mellanmål vid 14-15, senare vid 18-19 så kan jag ta yttligare 2 STORA koppar soppa och frukt ifall jag blir hungrig därefter :)
Igår åt min man kebabpizza och jag höll på att svimma.... jag ville slå till honom o äta upp den själv *haha*
Har ni tänkt att när något är FÖRBJUDET så vill man äta det extra mycket? Kanske låter jag knasig nu men för mig är det så i alla fall.. När jag ska hålla mig borta från godis, chips, dricka, pizza osv så finns de ALLTID runt omkring mig men ifall jag bestämmer mig för att äta det så finns inget där... *pust*
Detta kommer verkligen bli svårt, har redan tappat lusten om jag skall vara ärlig. På soppan i alla fall... men när man kollar på andra som ser likadana ut som sig själv (kroppsligt alltså men smalare) så tänker man om och säger nej men om hon kan så kan jag och får motivation för dagen igen... SVÅRT! :(
Och så skall jag på bio ikväll.. har ALDRIG varit på bio utan att köpa popcorn eller läsk... :( HJÄLP, jag behöver ert stöd :(
Kanske skall man inte hindra sig själv till fullo på helgen eftersom man måste unna kroppen utav det goda också annars så tappar man suget? Hjälp mig med era åsikter m.m