• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Flickan_med_hickan

kommer lite sent här kanske, men får man vara med??

• Sara23

Bride 2B

Japp, jag ska göra en bröstförstoring :D Jag ska göra en full D tror jag! Därför jag vill gå ner ngr kilo så jag har min rätta vikt.

Kram på dig

• Sara23

Flickan_med_hickan

Aldrig för sent...VÄLKOMMEN :D

• Flickan_med_hickan

tack så mycket, jag ska inte börja med nyttig mat idag men på typ torsdag ska på massa kalas och sånt och det är ju inte så känt för nyttigt tilltugg. Men motionen har jag iaf kommit igång med. Börjar på vikten 65,8 kg
    Mitt mål: 52-55 kg helst 52

Vägde ca 49 när jag träffade min man men jag tycker det är för lite.
    Jag är 19 år och är 1,63 lång.

• Sara23

Flickan_med_hickan

Jag börjar på "ricktigt" på måndag 31/10 ska nämligen på fest i helgen, men sedan är det slut på festandet :D Själv väger jag kring 61kg så det börjar jag på! 23år är jag dessutom!

Kram

• Flickan_med_hickan

Jag kanske ska tillägga att jag också på de två senaste åren fått två barn... jag kallade mig mrs JR här förut men har nu bytt namn.

• Elin1

Oj, var barnen planerade? Om man får fråga?

Tvåbarnsmor vid 19 års ålder är ju rätt ovanligt.

• Flickan_med_hickan

ingen av dom är planerade men lika älskade och önskade som om de skulle vara planerade. Kanske var en väldigt dålig tidpunkt i livet jag valde att få barn men då abort inte är något val för mig så är det så här och det är inget jag kan eller vill ångra

• Elin1

Ok. Det var ju bra. Jag tänker på hur jag var som 19 och kan verkligen inte se mig som förälder. Inte ens nu, när jag är 24 går det!

Men man är ju olika. Hoppas viktnedgången går bra.

• Flickan_med_hickan

elin1 tack så mycket

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~