• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

hehe absolut lilla päronet ;)
    men tyvärr har jag inte orken att börja träna.. skulle nog gå ner mycket fortare då.. :/

• Gabbies

Bride2b: grattis till resultatet.. tyvärr måste jag också säga att första veckan när man slutar äta kolhydrater så tappar man jättemkt i vikt.. jag har också börjat med det och rasade i vikt första 2 veckorna.. nu går det långsammare tråkigt nog.. plus att man tappar mkt vatten första veckan så det finns en liten chans att man kan gå upp lite grann igen innan man går ner mera.. deppa inte ihop för det utan fortsätt kämpa!
    Men för att du ska få en bra o hälsosam viktnedgång som är lättare att hålla måste du nog tyvärr börja träna..

• Bride2B..

gabbies, jo jag vet detta men jag hoppas på det bästa ändå... mina byxor som satt tajtare vid låren förr ni är lösa igen (det är baggiga byxor) så det är jag glad för.. jag kommer träna så småningom, så fort jag har fått ordning på vissa saker :)

• Lilla päronet

Bride 2B:
    Hur går det för dej?? har du gått ned något?? det har inte gått så bra för mej. HAr inte ätit så nyttigt dom senaste dagarna. men jag har tränat en hel del :)
    Så upp i vikt har man i alla fall inte gjort. Men jag lovar att jag ska satsa bättre på det här. Vi måste peppa varann mera. då känns allt mycket lättare. :)
    Ha en trevlig helg!

• Bride2B..

Lilla Päronet... jag vet inte hur det går riktigt.. jag har inte vägt mig sedan förra fredagen men jag tror inte jag gått ner mkt, max 1 kg kanske..?
    Imorse när jag vaknade så hade jag halsfluss, har feber nu också och migrän.. Har ätit 2 mackor, en tallrik linser med coscos och lite naturell youghurt (näst intill fettfri), ätit en liten bit citron, två clementiner o ett stort glas varmchoklad... Det blir inget mer idag... Det är ju även ett plus att man har halsfluss för då vill man ju inte äta pga smärtan ne usch, det var hemskt sagt!

Klart vi ska peppa varandra... PEPP, PEPP :D

• Bride2B..

Hej igen tjejer.. en uppdatering från mig!
    Jag vägde mig nyss och jag har gått ner yttligare :) inte mycket men det är en början i alla fall :)

*[STARTVIKT]Vågen, 12/10: 66,6 kg
    *Vågen, Söndagen den 16/10: 63,3 kg (-3,3 kg)
    *Vågen, Söndagen den 23/10: 62,0 kg (-1,3 kg)

Hejja hejja för mig och alla andra som kämpar.. hur går det för er? det är ingen som har angett något förutom jag..! Hur går det egentligen?

• Sara23

Bride 2B

Går inte ngt vidare här. För mycket festande. Men nu till helgen blir det sista festen. Jag har iaf gått promenader och ätit bra...men dessa fester förstör såå mycket :( Har inte vågat ställa mig på vågen än...men om 2 veckor ska jag ställa mig och hoppas att vågen iaf står på 60kg. Skulle vilja vara nere på 58kg när jag utför min op.

LYCKA TILL NU ALLIHOPA :D

Kram

• Bride2B..

Sara 23: Vet ej ifall jag frågat dig detta tidigare men vad ska du opereras för? Jag håller tummarna på 60 i varje fall :) Lycka till

• Sara23

Bride 2B

Nej det har du inte frågat, det är så att jag ska operera mina bröst :D

Kram

• Bride2B..

Sara23: OJ, till det större? (silicon) Hur stora i så fall
    jag vill också göra det, men inte förrän jag fått barn då de blir jättefula annars...

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~