• Bride2B..

~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~

Nu skall jag göra det! Måndagen den 10/10 är första dagen av resten av mitt liv. Under 4 års tid så har jag vuxit och vuxit (i bredden). Jag har gått från 48 kg till 66,6 kg. Det är katastrofalt!
    Nu tänker jag ändra detta. Jag ska slopa godis, chips, sötsaker, friterat, pasta, bröd, ris och potatis (till stora delar i alla fall).

På måndag börjar allt... Någon som skall vara med på resan? Jag behöver allt stöd och pusch jag kan få så komigen ;)

• Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~
  • Bride2B..

Frances, vill börja med att säga att jag skulel kunna göra allt för din vikt just nu.., hur lång är du? Jag har hållt mig borta från godis och allt det ovannämna som du skrev om :) så fick det.. jag väger mig varje söndag och försöker låta bli att väga mig innan dess (jag är en väldigt nyfiken tjej)... Lycka till och välkommen till tråden!

• Frances

Åh tack :D Jag läste bara sista sidan först så jag kopplade inte alls att du var 'Julie' som nämndes i överskriften på tråden :D Jag är 170cm.

Jag tycker att fettet brukar sätta sig på magen :(

• Frances

Oj måste också lägga till att jag inte skulle bry mig om lite vinterhull om det nu inte var så att jag åker till Thailand om en månad (bikini, here I come! :D) Och vill inte se sådär blekfet ut på alla kort sen :)

• Lilla päronet

Bride2B..
    Åhh det är ju inte fint resultat du har fått på 2 veckor. Bra kämpat gumman.
    Idag har jag tränat och känner mej riktigt nöjd. Har hållt mej från det onyttiga.
    Var igår och handlade in lite frukt. Köpte flera olika sorter. hehe.
    Längtar tills jag får ställa mej på vågen igen :) Hoppas på fint resultat. Måndagar är min dag då jag väger mej.

kram än så länge!

• Lilla päronet

Frances:
    Hoppas att det går fint för dej. Håll dej borta från all det goda, hehe.
    Så ska du se att du går ned. och forsök motionera. Lycka till!

• Bride2B..

Frances, jo det är jag som är 'Julie' därmed också *Bride2B..' inom parantes ;) Jo jag vet vad du menar.. allt mitt fett hamnar på magen, låren och rumpan *suck*

Lilla päronet, jättebra gjort av dig *tumamrna upp* själv så börjar min motivering ta slut... min man och jag tjaffsar lite då och då och fastän han säger att han stöttar mig så känns det som om han inte gör d... (jag vägde mycekt färre när vi träffades och han kollar jämt på mina gamla bilder som han förr inte tykte om men som han älskar helt plötsligt pga mitt utseende där) dessutom så är det lite jobbig att inte kunna äta vissa saker.. han tror att jag direkt kommer gå upp i vikt sedan och att jag inte har tillräckligt med motivation någon gång för något.. "nå din målvikt och sluta sedan så får du se" säger han.. ärligt talat så känns det inte som om jag NÅGONSIN kan nå 52-55 kg... *suckar högt*

• Frances

Tacktack alla, hur går det för er? Jag har lyckats hålla mig borta från godis i två dagar nu (woooh! massor för att vara mig! :D)

Jag hoppas på att kunna gå ner ett par tre kilo på en månad, det är ju knappast orimligt hoppas jag :D

• Flickan_med_hickan

Har blivit ändrade planer det blir på måndag som min viktkamp börjar blev bjuden på yttligare ett kalas så då ska jag svulla i mig det sista sen blir det nyttigheter...

• Elin1

Ett tips från mej:

Det kommer alltid att dyka upp frestelser, det gäller bara att bestämma sig för att motstå dem.

• Flickan_med_hickan

det tänker jag med men inte fören på måndag

Svar på tråden ~Julies (Bride2B..'s) viktdagbok~