• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • zebban

Oh har ju glömt att berätta att jag fick ett fnitteranfall i kyrkan efter löften och andra och sista psalmen! Men jag lyckades kontrollera det Tack och Lov!
    Det stod lite fel i vårt vigselprogram som fick mig att bli fnissig och sen direkt efter så Plopp så tappade jag en hårnål rakt ner mellan brösten, jag vart så förvånad!

• milo

En fantastisk dag trots våra öden och äventyr. Det var fantastiskt att komma in i domkyrkan och gå hela vägen fram till altaret. Vi hade en otroligt rolig fest där vi och våra gäster njöt i fulla drag.
    Om det var för att jag lyckades få en P-bot när jag var hos frissan eller att vi tappade bort vigselringen på borggården och fick igen den efter vigseln eller att jag för första gången i mitt liv(och förhoppningsvis den sista) klappar ihop när jag sätter mig i bilen för att åka till festen. Det var bara till att åka hem och få alvedon äta och sova i en och en halv timme. Sen var det party som gällde. och ja både smink och frisyr med tiara höll hela tiden.
    Tack Marika på Hk i uppsala

• vintertid

Ja, da var det min tur! Ar i Malaysia nu... harligt att vaa framme. Vart brollop var underbart. Enda incidenten var att min klanning sprack (!), na men en haka gick sonder i ryggen, men vi sydde i hop mig. Frisoren var fantastisk, fotografen, ceremonin i kyrkan, tartan, maten, manniskorna, slottet. Precis nar vi skulle bli hyllade med riset sa kom varldens stortskur, en lite kul handelse dock, manga roliga bilder pa det

Folk grat tokmycket men jag hade inga probs att halla mig vilket var gott! Alskade alla sma detaljer som var sa genomtankta under dagen, inget kandes onodigt!

Jattefina bilder ni andra hade

• hearts

Åh vilken uderbar dag det var. Allt gick bra och festen blev fantastisk. Min brudbukett var helt underbar, jag ska försöka ordna så ni får se den om ni vill senare.
    Grattis allihopa och lycka till i framtiden alla fruar.

• Stoone

27/8 Underbara dag!
    Allt blev som vi ville... tom ännu bättre!
    Nu har vi många fina minnen att bära med oss genom livet.
    Tänk vilka underbara familjer och vänner vi har!!! Jag bli tårögd bara jag tänker på deras kärlek och omsorg!

Känner mig lite rastlös nu efteråt... Någon som känner igen sig?
    Det har ju varit så mycket att tänka på och planera framtill nu...
    Ser ändå fram emot en lugn höst.

Åh, vad det är underbart att kalla Andreas för min man! =)

• majastina

Grattis på er fruar!

Jaha, då var man gift. Vilken fantastisk dag vi hade. Allt man kunde önska sig och ännu mer.
    Blev tyvärr sjuk efter bröllopet så jag har inte hunnit göra så mycket med bilderna, men här kommer lite grann i alla fall.
    www.familjeliv.se/krypin/majastina/galleri.php

• majastina

Tyvärr ligger inte bilderna i ordning för jag lyckades inte med det. Gick ju inte att ändra i efterhand och den första jag valde kom sist... ja, ja.

• zebban

Hi, hi! Jag är på 2 helsidor i tidningen idag. Hade ju en fotograf med som gjorde brudrepotage hela tiden hos frissan.
    Han undertext till den ena bilden lyder:
    hon ser oförskämt lycklig ut!
    Det var jag ju också och är fortfarande förstås. Fick våra bilder från fotografen igår också och jag är mycket positivt överraskad. De var jättefina! Är impad av honom måste jag säga.

• maniko

majastina
    Jag ska ha samma färger som du, nästan exakt likadan brudbukett oxå!!! Fast nästa år, jag undrar lite om dina jättefina askar, jag ser att du har papper (ev silkes?) på bilden. Slog du in askar du gjort själv med det eller hade du köpt askar någonstans?
    Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha askar eller små söta tygpåsar.

• majastina

maniko: Kul att du gillade askarna. Jag är Så nöjd med färgvalet på blommor och allt. Det blev så fint på alla bilder med lite färg.
    Jag gjorde egna askar av 300g kartong efter en mall från nätet (kommer tyvärr inte ihåg sidan nu). I dem la jag silkespapper och ett litet Alladin chokladhjärta. Sen knöt jag silvertråd runt med en rosett. Under silvertråden stack vi sen i placeringskorten som var i samma papper som asken och skrivna med silverpenna.
    De blev verkligen fina och jätteuppskattade.
    Lycka Till nästa år! Du har den underbaraste dagen i ditt liv att se fram emot.

Vi hämtade också våra bilder hos fotografen igår. Vi blev kanonnöjda. Riktigt fina var dem.

• majastina

maniko:Hittade sidan. brudobrollop.se sen väljer "du gör det själv" och "wedding favours" så har du mallen där.

• maniko

majastin
    Tack så jättemycket! Jag älskar rosa och ska ha ljusa och mörka nyanser blandat och sen ha lite detaljer i silver, känns det igen? Kul att du är så nöjd med din dag! Jag tror faktiskt att min oxå kommer att bli kanon, mycket musik och dans till både stort Grekiskt band och discjockey (min m2b är Grek)
    Grattis till de fina bilderna!

Svar på tråden 27/8 - here we go again!