• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • majastina

Nu sticker jag snart till frissan, ska va där nio.
    Känslorna hänger utanpå idag...

Lycka till idag allihopa!!

• vit tiger

hoppas ni har haft det lika underbart som jag. har öppnat alla presenter nu och ska packa inför resan imorgon. åh just nu står ni nog e ler med fördrinken i handen med en fin ring på fingret. nästan alla sitter väl på planen imorgon så jag önskar er alla en riktigt mysig bröllopsresa. kram på er.

• augustibrud2005

Har bara ett ord att säga: MAGISKT!!!!!!!!

• Miur

Ah, vilken underbar dag vi hade i lördags!!!:) Allt gick så himla bra, vi bara njöt!

Nu ska vi börja titta på vart vi ska åka på resa, har inte bestämt det ännu, och så måste vi se vem som kan vara barnvakt.

Hoppas ni andra oxå hade en underbar dag!!Grattis!!

• r78ks

Kan det bli bättre???? Sol, bra stämning, nära vänner och släkt. Ett underbart vackert slott och en pastor med humor. En underbar man och en lycklig fru.

I lördags upplevede vi vår bästa dag i hela vårt liv. Varsegoda att titta lite på våra bilder

groups.msn.com/klereusbrollop/shoebox.msnw

• zebban

Hade en helt fantastisk dag! Det kunde inte ha blivit bättre. Allt flöt perfekt och blev precis som vi hade hoppats eller ännu bättre!
    Hoppas att alla andra är lika glada!
    Grattis på Er alla nyblivna Fruar!

• äntligen på väg

helt fantastiskt underbart!!! :-d

grattis alla!!! :-d

• äntligen på väg

(Skulle vara )

• Larsson

Kan inte mer än hålla med er andra, magiskt och helt helt underbart... imorgon bär det av på resan, det ska blir såååååååååå skönt att komma iväg!

Svar på tråden 27/8 - here we go again!