27/8 - here we go again!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Ja, det här med återbud är inte kul. Vi fick ett i måndags kväll, *Suck*. Och ett tonårsåterbud igår. Men som tur är har jag inte skrivit ut festprogrammet och bordsplaceringen ännu så.... Men det är lite frustrerande. Jag har dock känt på mig att nåt sånt skulle hända så jag väntade med utskrifter.
Igår ringde guldsmeden och sa att ringarna kunde hämtas, så det är att göra idag. Var dessutom hos frissan (gud så skönt!) och tälten började resas. Dock blev det lite problem där så det står nu ett rest tält och ett halvt "skelett" i trädgården. Men kul hade vi! Några kompisar var nere och hjälpte oss och vi fick många goa skratt under tiden.
Nu är det diskning av glas och porslin som gäller och sy klart sonens kostym. Han är 13 mån och kostymen blir så söt! Han ska vara näbb ihop med sin 17-åriga syster som ska vara tärna. HON har bestämt det, så hon har lovat hålla reda på honom under vigseln. Skönt!
Klänningen hämtas imorgon och sedan är det bara dukning och sådant kvar. *S* Bara säger man nu.... herregud vad man ändrar sig hela tiden. Förra veckan kändes det som det var hur mycket som helst kvar. Men kul ska det bli!
Ursäkta att det blev lite långt. Vara bara tvungen att skriva av mig lite.
Tjejor jag vill passa på att önska er alla en superhärlig dag på lördag. Det ska bli fantastiskt kul att höra era berättelser och se era kort.
Kram på er alla Milo
3 dagar kvar nu! Ghaaaaaa!
Idag, om ett par timmar, ska jag hämta klänningen hos sömmerskan och JA det är jag nervös för. Tänk om den ser ut som stryk, lite sent att göra om allt.
Jag är väldigt "moody", ibland bara lycklig över allt kul som väntar och sen trött på alla beslut man måste ta och alla inblandade som frågar en om ALLT (jag envisas med att tycka att de är sent ute, har ju annat att tänka på nu).
ja, jag är också lite moody och man har ju en hel del att tänka på. Sedan är det så att jag har ett kompispar som har det jobbigt i deras relation nu och båda ringer till mig hela tiden för att fråga vad de ska göra och prata av sig, det känns som om jag ska spricka, jag vill/orkar inte ta itu med det nu... jag har liksom andra sker att tänka på.... samtidigt vill jag ju kunna ställa upp på mina vänner som betyder mycket för mig.
ska väl tilläggas att de båda ringt ca 2ggr var varje dag i ca två veckor...
r78ks: Låter lite jobbigt att agera support just nu (de borde kanske förstå det).
Har hämtat min klänning och provade den bara som hastigast... åååhhh... så FIN den var! Blev så lycklig!
Är det någon av er ´som vet var den där kom-ihåg-listan var??
Ingen?
hmmmm, jag har skrivit ut min från bröllopsguiden
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh - så känns det nu, jag tror att jag behöver ngt lugnande