27/8 - here we go again!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
ja pengarna flyger lätt iväg...
vi kommer att dansa men ej ngn vals, det är inte vi. Vi komer att dansa till vår låt istället och det är chris isak med wicked game, sedan vill jag dansa en dans med min pappa också
Beajul!
Inte för att deppa dig, men jag har hört att det ska regna nästa vecka fram till tors-fre...
Men på lördag, tjejer, då ska solen skina överallt! Eller hur? Det har vi väl alla beställt!
Insåg när jag satt på bussen på väg till jobbet häromdan att nu är det inte långt kvar, snart är det dags! *pirr i magen*
Vi håller på med bordsplacering för fullt, trodde att jag var klar för 2 timmar sen då jag insåg att jag hade glömt en gäst... bara till att börja om igen! Men nu är det klar! Har kontrollräknat 10 ggr..
Oj, missat nya tråden! Varför stängs dom ner?
I onsdag var vi äntligen och hämtade min klänning, så nu hänger den och är så fin här hemma! :)
Nervös, ja, det är nog nästan bara förnamnet på hur jag är, eller så är det bara stressen som gör det. Har bordsplaceringen nästan färdig nu, skönt!
Igår va vi och pratade med prästen och gick igenom allt som ska hända i kyrkan.
jag kämpar också med bordsplaceringen, det är inte det lättaste, jag vill gärna placera mänk som har liknande intressen vid varandra....
Tjohoo jag blev hippad igår.
Hämtades av min klätterkompis i en liten skruttibangbangbil utan avgassystem och körd in till stockholm där tre andra vänninor väntade på make up store. Jag fick en lektion i brudsminkning och en massa kosmetika. Allt under champagneskålande. Sedan bar det av till fjäderholmarna och en mysig krog där vi åt god god mat och hade en liten presentöppning. Jag är rörd. Vi hade supertrevligt och jag var hemma igen vid 00.30. Dödstrött men väldigt lycklig.
Vintertid hur många dagar kvar
Hej tjejer hoppar in här jag med..
Är ni nervösa?
lite nervös är man ju... min klänning kom i torsdag från usa - den är ett underverk och nu kan jag äntligen slappna av...
vintertid: hur blev ringen?
Lade precis in en ny träd om vårt datum, skulle kanske kollat runt lite först...
Hoppar in jag också, ska också gifta mig 27/8.
Allt verkar vara klart för oss, men det vet man ju inte. Ringen finns, klänninngen klar, mannens kläder har varti klara i veckor, barnens klänningar också klara och omsydda, bordplaceringen är klar...
Hur ligger ni till?