• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • äntligen på väg

Hippad och klar!
    Fick en heldag med tjejerna igår. Massor av uppdrag att göra, skämde ut mig på köpcentrat i min hemstad, skrek sönder halsen (nästan) i några åkattraktioner på Liseberg (hade glömt hur jäkla kul det är!). Men det bästa av allt var nog ändå när vi åt fin tvårätters middag på Nivå och sedan svängde loss till schlagers på dansgolvet. Mina vänner hade verkligen lagt ner tid på att fixa så att det hela tiden var nåt på gång och de hade sett till att alla som borde vara med blev tillfrågade. M2B´n åkte på svennisen oxå och vi var hemma nästan samtidigt och satt och pratade om allt vi fått göra mitt i natten. (Han fick spela in en skiva, oxå skämma ut sig förstås, femkamp på Gökboet, kareoke mm.) Ändå sitter jag här redan halv nio och skriver. Men det är som vanligt, vaknar alltid alldeles för tidigt när jag varit ute och svirat.
    Det var iaf en kanondag

• r78ks

5 dgr kvar........ men hur blir det med vädret???????

• 27Augusti2005

Läst på Svt text idag brudar....

¨På lördagen kan det bli en dag med
    uppehållsväder på de flesta håll men
    sedan blir det ostadigare med skurar
    igen.¨

• öland

Gött! Det vore ju toppen med strålande solsken, men sanningen är ju att allt är bättre än spöregn! Det är det enda jag går o hoppas på nu, "bara det inte regnar, bara det inte regnar". Det har blivit mitt mantra!

Nu är det bara 2 arbetsda´r kvar, sen blir jag lite ledig innan bröllopet!
    O på onsdag ska jag sätta mig hos nageltjejen o bli finfin om fingrarna!

• vintertid

Just nu återstår fyra dagars stress! Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta (skratta förstås! ) när alla märkliga problem dyker upp såhär i sista sekunden. Idag har jag bakat kakor till presentöppningen. I morgon ska jag hämta min klänning, är den inte bra så kollapsar jag nog... Nja, men det vore mardrömmen nu. Säger som ölsand ang. vädret; bara vi slipper spöregn!

• imse-vimse

Fasiken!
    Jag trodde jag hade koll på allting nu men det finns faktiskt en riktigt viktig detalj jag glömt.. BLOMMORNA!!
    Jag trodde det bara va att knalla in en blomsteraffär och peka ut vilka blommor jag skulle ha och sen binder den dom..men det är ju en beställningsvara!!
    Jag ska ut och jaga blommor idag!!!
    (Hur kan man vara så dum??)

• r78ks

imse-vimse: vad jobbigt... vi ska ej ha ngr blommor förutom brudbukett, det kommer bli så fint iaf.... det vi kommer ha är blomblad på borden som dekoration... en tanke kanske om du ej hittar

• Annie74

Här är ni ju! 4 dgr kvar! Nu är allt klart & förberett förutom att betala en del leverantörer på torsd & fred! Ja, genrep i kyrkan försås fred em. Igår hämtade vi ringarna, skrev ut bordsplaceringen och hämtade festprogrammen. Nu är det bara och njuta & slappna av! Lycka till allihop på lördag!

• r78ks

vi hade genrep i onsdag, det gick bra...vi har också bara betalning kvar, den jobbiga delen

Svar på tråden 27/8 - here we go again!