27/8 - here we go again!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Nu har jag ljugit min m2b rakt upp i ansiktet, han tror han ska jobba idag för att hans chef skickade honom till Göteborg, men vad han inte vet är att han har blivit grundlurad av alla... mig, chefen, bestman och även kunden som han tror att han ska till... Skitroligt tycker jag!!!
Själv misstänker jag att något är på gång här hemma, min tärna är lite konstig för tillfället...
Hej tjejer!
1 vecka kvar....IIIHHHH!!
Om en vecka sitter har jag nyligen vaknat och gör mig redo för att åka till frisören..
Allt är ordnat nu, förutan en tiara och lite dekoration till logen.
Vet ni, jag är inte ens nervös. Jag är kollugn faktiskt. Men det kommer väl!
Hur är det med er andra?
hej tjejer. känner mig inte alls nervös. alla frågar ju om det, börjar bli så tjatigt , så nu säger jag ja till folk fast jag inte e det.
vit tiger:
får hålla med dig där! Börjar nästan tro att det är något fel för vi är inte nervösa bara glada för att det snart är dags!
Men alla förväntar sig nästan att man ska vara helt nipprig.
Vi har till om med fått ihop det runt vår vals till "Av längtan" iaf, man får ta en slow-slow waltz! Men det passar mitt knä alldeles utmärkt. Det tog hårdare att dansa vals än att släppa lös på dansgolvet på möhippan!
Ha en skön sista helg som Fröknar!
Ja, fröknar ja.. Jag kan inte identifiera mig med titeln fru.. Helt märkligt!
Men det är väl en vanesak.. Nytt efternamn också för den delen, kanske ännu merkligare?
ja tänk hörrni, om en vecka är det bara en timme kvar tills vigseln (för mig alltså). vilken tid gifter ni er?
malinr:
det känns som om jag också har allt under kontroll. gjorde klart bordsplaceringen igår och idag ska jag packa ner alla dekorationer, tiara, hansdskar, underkläder osv i en stor kartong så man vet att allt är med när vi åker ut till slottet på fredag för att förbereda...
r78ks: Ringen blev perfekt! Fick bara proa den ett litet ögonblick, vill ha på den igen! Den var så FIN Har ni hämtat era ringar tjejer?
Nästa vecka såhär dags är vi mitt uppe i brudskålen Vi viger oss 16.00!
Programmet för nästa vecka är fullt; frissan, manikyr, städa som f, hämta klänning, stryka slöjan, baka, köpa slips till marskalken, tvätta inför resan, betala tårtan, färdigställa morgongåvan, hämta festprogram m.m. Fullt ös alltså...
Ohh, vill också prova min ring. Men nu har M2Bn hämtat den och jag ska inte få se den eller prova förräns vi ska fotograferas om en vecka...
Gjorde bordsplaceringskorten klara idag, har suttit o målat 107 röda hjärtan!
Känner mig inte heller nervös än, men det kommer väl. Lär väl vara gôr nervös på lördag kl. 14.45.
R78ks: Vi gifter oss alltså kl 15.00
Hej och hå! Sista lördagen som ogift. Alla frågar om man är nervös, men det känner jag mig inte. Snarare lite stressad eftersom vi inte haft så lång tid på oss att planera pga olika omständigheter.
Har varit och provat klänningen idag. Den var precis som jag ville den skulle vara, enkel och ren i linjerna. Skall kolla på tisdag och sedan hämtning på torsdag.
Ringen hämtar vi på onsdag el torsdag.
Var och pratade med floristen igår och stämde av med färgen på kallorna. Så nu känner jag att det mesta är på plats i planeringen. Känns bra. Nu är det eg bara vädret som det kan bli hopplöst i veckan, men det verkar ju ok ännu så länge. Håller tummarna för att sommarvädret håller i sig en vecka till.
Vi har vigsel kl 16.00. Så vid den här tiden är partyt i full gång