• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • r78ks

vad är ni mest nervösa över? jag är mest evös över att allt ska bli bra, att gästerna ska trivas och att det ska vara en bra stämning. Min psykolog, jag går hos en eftersom jag håller på att bli frisk från en ätstörning, så uppmuntrande nog igår "ja, det är inte lite du begär, har du tänkt på att det som du är mest nervös över är det som är svårast att uppnå då du ej kan ha kontroll över det"... det gjorde mig ju bara mer nervös men vi pratade vidare om det så nu känns det bättre. Dock har jag aldrig haft ngr nervösa tankar som "undrar vilka som komemr håla tal", "hoppas jag ej snubblar" "tänk om slöjan ramlar av" osv...

hur tänker ni?

• r78ks

zebban: vad mysigt med häst och vagn, det hade varit kul... men vi är på samma ställe hela tiden så vi skippar det....

• hearts

Det enda jag är nervös för är stunden i kyrkan. Alla kommer att titta på mig och det kommr bli jobbigt. Festen och allt annat kommer att bli helt underbart. Spelgänget vi ska ha kan få ung som gammal på gott humör.

Jag längtar tills nästa lördag.

• zebban

Ni som ska dansa/valsa vad kör ni till?
    Vi skulle ju dansa till Av längtan till dig.
    Men har hört från flera håll att det
    GÅR INTE att valsa till den, iaf så är det svårt och det verkar som om de har rätt

• hjartat

Vi ska dansa riktig wienervals och gått på kurs 2 dagar. ONT i fötterna.

• zebban

Ahh, hjartat: jag kan se hur ni flyter fram över golvet!

Det är väl så att min M2B som har lite många fötter ibland....

• Beajul

Vintertid:
    Såg att du skulle gifta dig i Fjärås också ... Närmare bestämt på Tjolöholm. Är det kl 16.00? Vi hade fått löfte om att ha vår vigsel på terassen mot havet kl 15.30, men de tyckte att det kolliderade så därför är vi på Fjärås Bräcka nu. Alltså, inget ont mot dig nu, det var inte därför jag skrev. Tyckte bara det var kul att hitta just det brudparet här också .
    Lycka till!

• Beajul

Huh, det närmar sig med stormsteg! Är eg inte nervös, men känner mig stressad för att hinna få ihop allt. Vi skall vara utomhus i vår trädgård efter vigseln, och tält är ordnade men nu håller vi på och funderar på det här med golv. Skall vi ha el skall vi chansa på att det fortsätter vara uppehåll fram till dagen "D". Råd mig gärna!
    Vi har försökt hitta en lösning på golvet, men vi har ett budgetbröllop och då ryms det inte med såpass mycket som det skulle gå på. Har funderat på om det skulle kunna gå att spänna presenningar ordentligt och ev ha det som golv. Vad tror ni?

• vintertid

Beajul: Förstår om de tycker det kolliderar eftersom vi ska ha fotografering kring terassen 14-15.30... lite tajt.

Fick beställt t-shirts från Rofa och de lovade att leverera dem i tid! Tycker de hade rätt snygga alternativ att välja emellan.

Jag är precis som hearts mest nervös för prestationen att hålla lipen borta i kyrkan... tror att kvällen sen bara blir jättekul!

I morgon ska vi hämta ringen, känns lite pirrigt och jag är allt lite orolig att det inte blir som planerat...

Känner att det går utför med budgeten... får nog leva på gröt och vatten när vi kommer hem från resan.

• vintertid

Beajul: men jag hoppas såklart att ni blev lika nöjda med den vigselplats ni fick!

Svar på tråden 27/8 - here we go again!