• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • r78ks

jaha, då har man blivit fin på naglarna igen med fransk manikyr och stenar i samma gröna färg som vårt tema... känns lyxigt. nu sitter jag med bomullshandskar på mig för att ej tappa ngn sten eller förstöra manikyren - kanske töntigt då jag vet att den håller men jag vill ju vara säker

• r78ks

vintertid, kul med present...

jag tror att jag kommer få en väska i morgongåva som jag vill ha, en dyr en så jag skulle aldrig köpa den själv, den är verkligen jätteläcker

• vintertid

Åh, lycka till vit tiger som gifter sig redan i morgon!!

• zebban

Hej alla!
    Vi har kommit hem efter ännu en lång och hektisk dag. Men kul har vi allt flyter som det ska.
    Har varit och dukat och fixat lite och det blir så fiiiint!
    Längtar verkligen nu. Har fixat alla blommor idag utom brudbuketten den sparade jag till i morgon.
    Ska duka färdigt, dekorera kyrkan och ha lite genrep med alla.

Lycka till Vit tiger! Ha en superdag!

• imse-vimse

Hejsan alla 27ndare!!

Grattis(i förskott)och lycka till på lördag allihopa!!!

Vi åker imorgonbitti och har ej tillgång till någon dator där! Vi ska förbereda där hela dagen(15st) och sedan ska vi ha en liten bastu+badtunnakväll.

Såg på vädret,och eftersom vi ska gifta oss (vi befinner oss i Västerbotten), kommer det vara sol och uppehåll(=säkert:D)

Jag hoppas ni får en riktig UNDERBAR dag!!

Puss å kram!

Och tack för er hjälp!!

• vit tiger

god morgon brudar. idag e det min stora dag. min M2B fixar frukost med tända ljus. börjar bli pirrigt. imorgon vaknar jag som fru. lycka till imorgon. hinner nog inte skriva mer idag :). äntligen e det denna dag!! jippi!!

• vit tiger

fast vilket tråkigt väder . men med vitt paraply så löser sig det.. hoppas ni får bättre. hej då. nästa gång e jag gift. kram.

• r78ks

ja nu är det nära för oss alla här.... jag ska jobba ngr timmar nu och sedan bär det av ut till slottet för oss, då kommer vi göra iordning allt, vilket är en hel del och sedan grila ikväll med våra föräldrar, nu längtar man och jag är inte lika nervös och uppstressad längre

hoppas att det kommer gå bra för alla imorgon och att alla får bra väder + att ni känner er fina

• vintertid

Om inte fwstprogrammen kommer på lådan idag så blir jag GALEN!

• vintertid

f-e-s-t-p-r-o-g-r-a-m-m-e-n *duktig*

Svar på tråden 27/8 - here we go again!