27/8 - here we go again!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
har inte de kommit än??? jag väntar på min slöja idag... också nervöst - tänk om den ej kommer idag då måste jag springa till en bröllopsbutik och lägga ut dyra pengar
Nä de ska komma idag!
Låter pirrigt att vänta på slöjan, varifrån ska den komma?
jag har köpt den från en tjej här på BT, hon var så snäl och skickade direkt innan mina pengar kommit för att jag sklle hinna få den så nu hoppas jag vi hiner. jag blev verkligen kär i den, det är en nixa slöja som går till fingertopparna med pärlor i
jag ser att jag ej är så bra på att stava idag - jag skyller på handskarna som skyddar naglarna
Haha ganska komiskt det där med handskarna...
Hoppas verkligen att du får den idag då. Keep us posted.
I will
Iiiiii!! Om ett dygn står man och skakar i kyrkan! :) Här ösregnar det idag, men jag hoppas verkligen det inte gör det imorgon. Har bara ett hjärta att fixa kvar nu som ska hänga ovanför vårt bord, sen är allt klart! Börjar kännas lite pirrigt nu...Lycka till allihopa!!!
Kom slöjan?
Festprogrammen kom och var superfina, har stressat runt som en dåre nu och har nu terapi med levande ljus överallt och ska gosa ner mig i soffan och se på O.C. medans m2b är ute med sin bestman. Åska och hagel här... hoppas på bättring i morgon. Lycka till tjejer!
0 dagar kvar
Det är nära nu tjejer!!
Har inte hunnit skriva på länge. Fullt upp hela tiden. Men jag tänker på er.
Grattis vit tiger!! Hoppas ni fick en underbar dag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att få sova lite. Är helt slut nu, men det kanske är bra. Då känner man inte att man är nervös.
Lycka till i morgon allihopa och hoppas att alla får bra väder.
Kram!!!
Idag tjejer...
Lycka till, till oss alla!