• vintertid

27/8 - here we go again!

Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!

• Svar på tråden 27/8 - here we go again!
  • imse-vimse

En jäkla lista det där!!

• vintertid

Man blir bara trött av att läsa den där långa listan, behöver man verkligen allt det där?

• r78ks

ja usch, nu blir jag mer stressad

• Miur

Placeringskorten klara, ska bara vikas! Skönt! Och även bordsplaceringen är klar, ska börja skriva ut festprogrammet nu. (har fått noga anvisningar av min blivande hur jag ska göra, idiot på dator som jag är! :) )
    Det mesta börja bli under kontroll, imorgon ska vi och hämta vin och champagne.
    Det värsta är att vi måste upp och dekorera lokalen på lördag morgon för den är upptagen på fredag! Suck, ett litet stressmoment man kunde vara utan!

Annars ha vi inte stött på några problem ännu så det här ska nog gå bra! :)

• vintertid

Är fett med stressad idag... vilket regn sen då! Har handlat till presentöppning, varit hos frissan, köpt löshår, köpt nagelgrejs, strukit slöjan och gjort klar morgongåvan... tror jag stupar snart men mer arbete återstår, dessutom ska vi ha gäster i kväll. Back in the saddle...

• ickan_75

Handlat till presentöppningen?!?! Vad handlar man till den? Är det inte meningen att gästerna ska förse en med presenterna... :)

• vintertid

Vi ska ha presentöppning hemma dagen efter... alltså behövs exempelvis dricka och servetter.

• öland

Oj oj, sitter på jobbet, inga kunder. Har inte haft ngn här sen kl 15... Känns ruttet när man vet hur mkt man kan fixa med hemma.
    Här regnar det med! Känns nästan lite bra, det får regna av sig innan lördag! :)
    Jag var och fixade mina naglar igår, toppenfina! Känns ett steg närmare.
    Och igår kväll anlände halva släkten, min gamla mormor på 87 år har tagit sig hit 50 mil.. Imponerad och rörd!
    Imorrn är jag ledig från jobbet och ska åka o hämta porslin o ha genrep o annat skojigt!
    Hemma på gården är det fullt upp med tältresning o potatisskalning o fönsterputsning o jag vet inte allt!
    Fullt ös, medvetslös!
    Längtar tills på lördag!

Svar på tråden 27/8 - here we go again!