• janos

Brud i Luleå 3

Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten

• Svar på tråden Brud i Luleå 3
  • janos

Vad roligt att tråden har vaknat till liv igen. Mera, mera....

• Silje21

Jo, jag undrar vart ni beställer maten från? Vi hade en kompis som skulle vara kock, men han har dragit sig ur nu. Så vi funderar på catering, men priserna är ju förfärliga. Vad betalar ni för maten? Och vad ska ni servera?

• Norrbottensbrud

Vi har ju bröllopet i Kalix, så vi tar catering från Valhall. För en tvårättersmiddag inkl. tre servitriser ger vi 245 kr per person.

• Raan

Hej!
    Vill bara säga hej till alla andra "midsommarbrudar". Själv gifter jag mig i Gammelstad på midsommarafton.

• janos

Nu åker jag till stan och handlar papper till min blivandes morgongåva. Tänkte ge honom en "Jag älskar dig-bok". Tyvärr är jag inte riktigt på humör idag. Beror säkert på det tråkiga vädret

Hur går det för Silje21 med maten. Har ni kommit till någon lösning?

• Bröllop ja!!!

hej på er alla glada blivande brudar i Luleå!Jag undrar om någon av er ska göra en hårförlängning?
    Isåfall skriv till : sommarsol1980@spray.se

• NinaNinoschka

Hittade på Luleå kommuns hemsida en lista över borgerliga vigselförättare, är det någon som kan rekommederas?

• Granis

Vi hade Margareta Lindbäck och det är en väldigt go å gla´ äldre dam. Henne kan jag varmt rekomendera.

• Sparrow

Var det inte Margareta Lindbäck som använde sitt visitkort som "parkeringsbiljett"? Det var ett himla rabalder om det i tidningarna för några år sedan.
    Vi hade Maria Salmgren, hon var jättesöt för hon verkade vara nästan lika pirrig som vi... *S* Rödblommig och med glittrande ögon stod hon läste hon också en dikt hon valt själv.
    Vi valde först Nina Berggård men hon kunde inte, men vi är nöjda med andrahandsvalet alltså.

• Sparrow

"Stod hon" kan ni liksom klippa ut ur texten ovan.

Svar på tråden Brud i Luleå 3