• janos

Brud i Luleå 3

Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten

• Svar på tråden Brud i Luleå 3
  • janos

Har precis ringt och beställt vigselringen. Den kommer i mitten av juni

• Raan

Jag hämtade min ring igår. Den är så fin!
    Har testat den flera gånger och jag ser såååååå gift ut när jag har den. Hi hi...

• janos

Har lite överraskningar på gång åt min blivande, som jag håller på med. Det är kul att fixa och planera

• janos

Igår kväll fick jag 400 kr i present av mina blivande svärföräldrar. Det passar bra när det snart är dags att betala brudbuketten

• janos

Raan

Vad har du beställt för ring och vart? Kul att den blev bra

• Raan

Jag köpte den på Smycka. Det är deras alliansring 21-4 Faden med sex små stenar, så fin. Passar alldeles utmärkt till förlovningsringen i samma stuk, men utan stenar då. Nu längtar och väntar jag bara på midsommarafton...Det är ju dock en del att göra innan man står där inför prästen.

• janos

Igår kväll fastställde vi bordsplaceringen. Känns bra. Då kan man stryka det från listan oxå. På tisdag morgon ska jag klippa mig och slinga håret i förberedelse för bröllopet. Fick i tips att inte klippa sig alldeles innan den stora dagen.

Hur går det för er andra?

• sackston

Idag har jag varit och lämnat in min klänning hos sömmerskan för lite justeringar... Vi var och köpte min m2b´s kläder i lördags. Jag håller på att gå in mina skor... Bordsplaceringen är klar. Min mamma ska lämna in sin vigselring för "tillfixning"(jag ska få den). Det börjar dra ihop sig, känns spännande. Jag har skrivit mitt löfte och håller på att öva på det. Längtar som bara den...!!!

• janos

Låter som att du är på god väg Sackston! Själv undrar jag om jag och min blivande kommer att ha några kläder på oss. Hittar ju inte som duger

• mmmajzannn

Vart har ni beställt era vigselringar ifrån??

Jag hittade min drömring på Arktis- smedjan, den ska föreställa Lapp-Porten! ojojoj, den är såååååå vacker!

Svar på tråden Brud i Luleå 3