• janos

Brud i Luleå 3

Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten

• Svar på tråden Brud i Luleå 3
  • Norrbottensbrud

Varifrån har ni beställt bröllopstårta? Vi har inte gjort detta än och känns som att det bör göras snart. Är det ngn som vet om man kan beställa bröllopstårta för transport till annan ort?

• Februaribruden

Hej!

Nyligt hemkommen från bröllopsresan till Kuba men jag har lite svårt att släppa bröllopstorget... Lyckos ni som har allt det roliga framför er! Njut av allt och stressa inte för mycket.

Norbottensbrud: Jag tror säkert det går bra att mäta innerdiametern på ringen för att få fram storleken. Så gjorde vi när vi beställda våra ringar från Stockholm.

Ett tips: Om ni nehöver hyra dukar till festen kan man göra det av snabbtvätten i G-stad. Vi hade först köpt papptesdukar eftersom vi inte hittade någonstans att hyra ifrån men det vart tom dyrare än riktiga linnedukar. Dessutom känns det lite lyxigare med riktiga dukar.

Ha det gott!

• Sparrow

Om man har köpt 8 m pappersduk för 25:-, blir det ändå billigare menar du? Jag har köpt pappersdukar men är det så billigt att hyra kan jag mycket väl tänka mig att göra det istället. Vad kostade det lite mer exakt alltså?
    Välkommen hem förresten!

• janos

Hej tjejer!

Är lite besviken. Min faster har äntligen skickat hennes brudklänningen, som jag eventuellt skulle låna, men den passar inte. Jag är för bred över revbenen. Typiskt! Ja ja, jag får väl hyra en klänning istället. Någon med erfarenhet av Harriets brud och balklänning i Boden, Skräddarn i Luleå eller Cinderella i Piteå? Tacksam för hjälp... Kram Janos

• janos

Hur går det för Sparrow? Det är väl snart dags för er?! Lycka till med allt

• Sparrow

Det går bra! Idag har vi beställt tårta och bukett + coursage, och det är nästan så det är tårtan jag har svårt att vänta på nu...
    (2 veckor kvar)

• Hello

Om det är någon som vill ha tips på bra och billiga dukar så finns det just nu bomullslakan 135*250 cm på Jysk för 20 kr.

• mmmajzannn

Hello:

Tack för tipset!

• janos

På onsdag kväll mellan kl 19-21 är det bröllopskväll på Växtriket. Tänkte ta mig en tur dit och se vad som händer. Fick tips av Sparrow och vill bara dela med mig

• mmmajzannn

det ahr jag läst i tidningen=) Jag ska åxå ta mig en tur dit=)) Spännande!

och,..........imorron borde min klänning komma och på fredag kommer tärnklänningen
    Jösses så pirrigt=) Och, inbjudningarna har skickats,...nu börjar det verkligen kännas som på riktigt! Va roligt! Jag är så glad!

Svar på tråden Brud i Luleå 3