• janos

Brud i Luleå 3

Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten

• Svar på tråden Brud i Luleå 3
  • janos

mmmajzannn

Låter vackert! Vad har ni för färgtema? Vi har valt beige, naturvitt och rött för kärleken. Vi kommer att ha mycket hjärtan av alla de slag. Bl a så kommer min bukett att vara hjärtformat. Dekorationera är vita hjärtskålar osv

• mmmajzannn

Janos:

Vi har valt vinrött och vitt som färgtema! Själv ska jag ha vinröda Kallor som bukett. Oj, så tjusigt=))) jag tror att det ska vara lite ljusrosa här och där åxå=)) Åhhhhhhhhhh, vad jag längtar tills dagen D komemr!

• Sparrow

Nu är jag fru!
    Jag måste skynda mig att rekommendera, när det gäller blommor, att man ger floristen ett maxpris och hyfsat fria händer. Jag beställde en famnbukett med kallor och andra vita blommor för max 500:-, och jag har banne mig aldrig sett en snyggare brudbukett! Jag måste helt enkelt gå in på Växtriket i enkom för att tacka tjejen som gjorde den...

• janos

Grattis Sparrow!

Gick allt som planerat? Lycka till med äktenskapet. Vi väntar så klart på din berättelse och gärna bilder.

Grattis igen

• janos

Har ni sett att det kommer att vara ett bröllopsland på Arcus Hus och hem mässa i helgen? Jag ska dit en sväng idag, så får vi se om det var något att se. Trevlig helg allihopa

• Silje21

Har just varit på växtriket och beställd min brudbukett, 2 tärnbuketter och två corsager för bara 1000 kronor totalt! Buketten blir på 30-40 rosor av typen ilios och supergreen, den kommer bli så fiiiin! Och så hittade jag champagneglas för 10 kr/6 stk på rusta, riktig skynda-fynda varning på det alltså! det var skyltat med 29 kr för 6 stk, men tydligen var det en typ av superrea på de. Så jag köpte 72 stk, och det mesta börjar falla på plats inför bröllopet. 25 maj har vi vigselsamtal med våran präst Gunnar, så då löser vi alla detaljerna kring vigseln också. Ah vad skönt att saker går i rätt riktning!

• janos

Tyckte att bröllopslandet på mässan var så där, men det beror nog mycket på att vi har planerat det som fanns där. T ex dukning...

Det jag tyckte var bra, var att Svenska kyrkan var där och att man fick ta sig tid att prata lite om vigsel m.m.

• janos

Idag fick vi hindersprövningen i brevlådan. Känns jätteroligt. Ville bara tala om det

• janos

Igår var jag och provade bröllopsklänning, men ingen lycka. Det är som min kompis säger: Dom var okej....Okej är inte bra.

Nåja, än känner jag ingen panik, men det känns som att man snart är dags att hitta en klänning. Hur går det för er andra. Tycker det är lite tyst i tråden...

Svar på tråden Brud i Luleå 3