Brud i Luleå 3
Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten
Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten
Bambi - you've got mail :)
Silje 21:
Vi ska också beställa ringar från Hellkes och blev jätte nyfiken på din ring!
Skulle gärna vilja se någon bild!
lelise77@spray.se
Silke 21: Hur gjorde ni med storlek, när ni beställde från Hellkes? Hur länge tog det mellan beställning och leverans?
Tusen frågor...
Silje 21:
Tack för bilden!!
Ringen är verkligen jättevacker!!
Silje21: Tack!
Verkligen vacker, Hellkes verkar ha bra service oxå!
Hej hej, lite ny här! Vi gifter oss 16/4 (borgerligt, men vi ska ha en hyfsat traditionell fest på kvällen).
Vi hade osa 18/3 så vi har faktiskt hunnit få till bordsplaceringen till och med!
Ringen är beställd på Arktis smedjan och hämtas 2/4. Blommor har jag grunnat på och kommit fram till någorlunda vad jag vill ha men har inte pratat med någon florist ännu. Ska bara beställa pot.gratäng med catering så det kan vi göra ett par dagar innan tydligen, annars är allt klart. Tror jag. :-P
Sparrow: Spännande när ni har så nära till vigsel
Var ska ni ha festen?
Här går det framåt=)
jag har fösökt ringa en tjej som fanns i annonstidningen, hon är en "wedding-singer" Tänkte hära vad hon suunger för nåt=)
Jag har varit å kikat på min ring, ska göra om den lite så jag får den precis som jag vill=) hihihihi!
Norrbottensbrud: Vi har bokat Kallax Bygdegård. Det känns jättekul! Den byggnaden är i två plan, vi kommer att äta på nedre våningen och ha dans på övre.
Sparrow: Tycker också att det är perfekt med två våningar. Vi kommer att äta på entreplan och dricka kaffet på ovanvåningen, medan entreplanet görs i ordning till dansgolv!