• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • ninni7805

Maya K och sara den rara:
    hahaha jag är precis som er mitt lilla huvud är fullt av bröllopsgrejer och det borde det verkligen inte vara än...... eller ja.. inte så mkt iaf ;) borde verkligen fokusera på skolan men hur lätt är det? och framför allt hur kul är det ;)
    Jag har oxå fixat till en liten bröllopspärm.. mkt skoj att ha senare tror jag. Där skrivs alla tips och bra att ha grejer upp..

• Maya K

ninni7805:

Men visst är det bra... det kommer att vara kul att titta på den sen... Åhh.. satt precis med arbetsrätten.. jag fattar inte hur jag kommer att klara den.. vet inte hur jag ska gå tillväga för att plugga till den...:( har ni några tips?

• sara den rara

maya k:

vi kanske kan byta? jag tar din arbetsrätt och du tar min nationalekonomin? hihi

jag har sista terminen till hösten o då är det examensarbetet o grejer. pust.

MEN TÄNK VA KUL GREJER SOM HÄNDER NÄR VI ÄR KLARA!!!!! kämpa på tjejer!

• Maya K

sara den rara:

Ja du.. har sökt och sökt efter jobb ända sedan dece,ber och det har inte nappat.. jag hoppas att det gör det snart.. Dessutom så läser tre ämnen samtidigt... Arbetsrätt, x-jobb och ekonomistyrning.... .... oj oj vad jobbigt det är..

• sara den rara

maya k:

oj är det så svårt att få jobb? jag har tänkt att jag ska börja söka så fort jag börjar sista terminen. jag räknar iskallt med att jag kommer få något, det kanske jag inte borde göra....?

nu är det frukostdags - GODMORGON!!

• ninni7805

Maya K:
    jag lider med dig att du har så mkt att göra!!! Själv sitte rjag ju med det sista på mitt exjobb och har även en liten restkurs vid sidan om och snart börjar jag jobba.. suck.. men det är bara att bita ihop och kämpa vidare.. det brukar gå bra till slut!
    jag har oxå sökt en MASSA jobb sen typ november men inte fått ngt jag är utbildad till så det är bara att fortsätta med mitt fotografjobb... inte riktigt det jag vill, men det ger ju pengar iaf ;)

• Maya K

ninni7805 och Sara den rara:

Idag har jag återigen lyckats hålla mig borta från BT tills nu Har slitit på mitt ex-jobb...

Ja det är svårt att få jobb nu,.. Butikscheferna säger att det inte varit så här hög arbetslöshet sen 50 år tillbaka... kan ni fatta.. Jag har aldrig haft problem att få jobb men nu verkar det så.. jag har kompisar som blev klara med sitt plugg i julas och fortfarande inte fått jobb:( Det är bara att söka och inte ge upp.. snart nappar det hoppas jag!!!

• ninni7805

Maya K:
    va duktigt av dig att hålla dig borta! ;) jag måste nog göra så jag med imorgon.. bara hoppas att min handledare har fått tummen ur och skickat sian sista ändringar till mig senast imorgon... suck.. jag hatar att bara vänta!

• Maya K

ninni7805:

Ja.. jag kan inte påstå att jag varit lika duktig idag.. har inte pluggat alls så jag borde sätta igång..

• sara den rara

plugga?? vad är det??

det är ju fredag :)

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?