• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • madelyn

Hmm, undrar om det finns några bilder på hennes klänning och frisyr?

• sara den rara

madelyn:

ja det finns det säkert. en annan klänning från tv (brudklänning) är från filmen HITCH om du har sett den. oh den är så himla fin, precis sån jag vill ha. men jag hittar inga bilder. jag får la ta med mej filmen o visa upp den i en affär när det är dags att köpa/hyra... :)

• madelyn

Jag har inte sett Hitch än.. är det den med Will Smith? Är den bra?

• sara den rara

åååå ja, den är skitrolig!! är inte så mycket för komedier annars men den kan jag VERKLIGEN rekommendera!

om inte annat bara för att du kan få se brudklänningen på slutet :)

• madelyn

Ok, då måste jag se den
    Fasiken.. jag vill hitta bilder på Summer i den där klänningen.. har kollat lite på nätet men inte hittat

• sara den rara

visst är det irriterande när man inte hittar? hon var VERKLIGEN fin i håret, det var liksom så "gammaldags" eller hur man ska säga. OC är verkligen världsbäst!

• sara den rara

madelyn: hm det känns som en lite sjuk sida, 12000 bilder bara på henne? eller är hon så känd i usa?

a men det va helt ok bilder iallafall, där man iallafall ser på ett "hum" hur frisyren var!!

• sara den rara

ja den var verkligen fin. sån himla fin färg - och så tycker jag om glitter och paljetter :)

jag har laddat ner o bränt hela första säsongen på dvd nu så nu kan jag se den dygnet runt om jag vill :) hade jag bara haft tid så kanske jag hade gjort det :) hihi

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?