• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • Maya K

tack... jag ska pova med att byta.. det värsta är att en hudterapeut har rekad den krämer som jag har till mig....

• AndreaM

Maya K: Har du använt krämen länge? Jag fick höra av min hurdterapeut att om man byter krämer och rengöringskräm blir först huden dålig eftersom den ger i från sig allt dåligt som funnits i huden, sen blir den fin och ren... men det kan ta några veckor. Hoppas det ordnar sig!

Vilken kyrka skall ni titta på??

• Maya K

AndreaM:
    Ja jag har använt krämen ganska länge... nåja det fixar sig..

Kom precis frpn kyrkan. Det var Sundbybergs stora kyrka.. Den var faktiskt häftig och maffig...

• AndreaM

Maya K: Jaha, så blir det den eller? Om kyrkan är stor och man har få gäster kanske det blir lite tomt? Får man boka kyrkan redan nu? i Tyresö är det ett år innan som gäller.

• Maya K

AndreaM:

Jag vet ännu inte vilken det blir.. vi har flera förslag.. Har ju bokat en festlokal men ska se efter en annan med... :) Vi kommer inte gifta oss föränn i sept. 2006

• Maya K

Kanske dags at göra denna tråd aktiv igen..... Vad tycker ni tjejer..

jag har två alternativ till festlokaler men det som är nackdelen med dem är att den ena rymmer 4 gäster mer än den andra och den som rymmer mindre kostar mindre men är ett slott.

Vilken ska jag offra och ska jag offra inbjudningar?

• madelyn

MayaK,

svårt val.. jag vet inte. Vad känner du själv?

• Maya K

madelyn:

Jag vet inte heller... Och min M2B är så likgiltig man kan vara för tillfället så det iriiterar mig lite:) iof. är det bra för att då får jag bestäma det mesta.. han vill bara att festen ska vara bra :) Hmm.. måste nog ta fram gästlistan igen och se efter. Har ju några gäster på listan som jag inte träffat på åratal och som inte skulle ta illa upp om de inte blev bjudna då de bor i ungern...

• Mysängeln

Här är en till som ska gifta sig Augusti 2006

• Maya K

Välkommen Mysängel..

Jag måste börja plugga men berätta hur långt ni kommit med planering osv så länge..

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?