• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • Maya K

AndreaM:

Förstår ditt problem. Jag har hittat ett värdshus som jag vill ha festen på men nackdelen är att man inte kan ta med egen dricka och drickan hör inte ens en gång med i mat priset... så vi får se hur det blir.

• AndreaM

Jag skulle gärna hyra en båt av gammal vaxholmsbåts modell, som kommer och hämtar vid kyrkan och tar med sällskapet in till stan, men vad det skulle kosta vågar jag inte ens räkna ut... så det går nog bort! Synd att allt man vill göra ska vara så dyrt! Ja på alla restauranger måste man ta deras dryck...

• Maya K

AnderaM

ja.. det är ju dumt på ett sätt eftersom man tjänar på det men men .. man kan inte göra så mkt.. vi kommer nog att hyra en bygdegård och fixa catering så att man kan ta med sin egen dricka.. dessutom är det ju billigt med catering

• AndreaM

Det har varit helg och fint väder, jag antar att alla inte är på BT då :) Men nu är man tillbaka!

• Maya K

AndreaM:
    Japp.. det har varit kanon väder i helgen och det fortsätter idag :) Ska gå kl. 11. för att titta på en kyrka som min sambo kan tänka sig gifta i :)

• madelyn

Vilken kanonhelg det varit tjejer! Har suttit ute hela tiden

• Maya K

madelyn:

Det har det verkligen.. Vi satt igår hos svärföräldrarna och grillade korv och fikade hela dagen ute :) Så nice,.. Idag ska jag följa med en kompis till stan en sväng på Himlas utförsäljning. Ska äntligen ta fram mina nyköpta sommarskor då mina skor jag haft hittills har blivit för varma att ha på :)

• Maya K

Kan ngn här hjälpa mig.
    Det är nämligen så att jag alltid har haft den perfekta hyn men har nu på den sista tiden fått ett ansikte som lätt blir fettigt... Vad kan det bero på.. kan fel ansiktskräm orsaka detta. Kan berätta att jag har en ganska så okännslig hud så att den kan lätt ta stryk av tex. avgaser och det är det gott om här i sthlm.

Vad kan jag göra för att slippa dett ????

• madelyn

ansiktskrämer kan absolut påverka! har man för fet kräm så blir ju huden fet oxå.

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?