Nu har jag vaknat efter min natt. Helt för tidigt men ibland är det svårt att sova. Tyvärr så syndade jag inatt. Visste att vi skulle få in ett jätte sjukt barn så kände att jag behövde ladda. Jag hade med mig en liten portion med grönsaksröra och kikärtor, vet att kyckling hade varit bättre men jag orkade inte steka det innan jag åkte.
Jomenvisst: att det är ett lägre kaloriintag säger väl sig själv, sedan måste man såklart känna efter själv hur mycket man orkar, jag startade tex under en period då jag var ledig flera dagar i sträck och inte behövde tänka på någonting i stort sätt. Sedan är det ju väldigt viktigt att man tar det försiktigt när man börjar äta igen, mna kan ju så klart inte återgå till att äta som man gjorde tidigare utan man ska vänja kroppen sakta, om du hade läst informationen så står där hur man ska göra för att komma tillbaka till maten igen. Det funkar ju inte på alla och jag vet inte om det kommer funka på mig, men nu är jag så peppad och börjat träna och ätit nyttigt med vissa undantag i flera veckor innan jag började men ville se ett snabbt resultat annars så tappar jag suget.
Sarge: Hoppas att helgen har gott och kommer att gå bra, det är ju alltid då det är som jobbigast. Min sambo kommer hem i morgon och jag längtar sååå men det kommer vara en prövning att inte få äta kvällsmat ihop, men det är ju bara tills på Onsdag, sen ska jag börja att äta en måltid om dagen i en vecka osv.