• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • janos

Jag längtar till onsdag, då jag får åka söderöver och ha en långweekend med mina tärnor och bästa vänner. Vi ska försöka inhandla lite för bröllopet och förbereda lite om vi hinner. Ska bli skönt att få vara lite ledig oxå

• Februaribruden

Härligt med lite ledigt. Hoppas ni hittar något!

• janos

Hihihihi, imorgon får jag åka till mamma och mina bästa vänner, för att shoppa loss hela helgen. Ska bli kul och skönt. Har äntligen hittat vilka inbjudningskort vi vill ha, så nu blir det att inhandla material till dom och en massa annat förhoppningsvis. Är förväntansfull.....*ler*

• mmmajzannn

Idag har jag ringt å bokat tid för makeup och naglar=))))

• Norrbottensbrud

Är det någon som vet om Eurobild tar bröllopsfoton? Är de bra?

• lelise77

mmmajzann: Va roligt...vilket ställe blev det och hur mycket kostar det?

Själv är jag otroligt förväntansfull ang i morgon...jag tror att jag verkligen kommer att älska stället!!

• mmmajzannn

lelise77:

Det blev på Rosenday Spa. Det kostar 1200kr å då får jag en provmakeup, naglar, produkter för 350 kr och en brudmake=)))

• lelise77

mmmajzann:

Det var ju jättebilligt...jag har aldrig hört talas om det stället!
    Vars ligger det?

• Bambi on Ice

Vill inte förta något men min kollega gjorde sina naglar på Rosenday - de skulle hålla i minst 6 veckor men gick sönder/sprack tredje dan.....Och då använde hon diskhandskar i köket!
    Kolla en gång till.....brudnaglarna vill man ju ska hålla längre än så!

Svar på tråden Brud i Luleå 2