• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • janos

Jag har lovat min blivande att han skulle få förra året på sig åt annat än bröllopet. I söndags tog vi oss tid att prata om våra funderingar och lite runt om kring allt. Efter en lång stund säger han försiktigt: Det är mycket att planera!!....*småler, för det har jag veta om länge*.

Nu ska vi bjuda in paret, som vi skulle vilja ha som toastmasters. Hoppas att dom säger ja, för dom skulle passa såååå bra till den uppgiften.

Februaribrud. Jag har tänkt på dig. Hur går det för dig med allt?? Blev det något marsipanbrudpar för er? Vill gärna att du berättar hur det blir med Thords foto, för jag funderar på honom. Har du hittat alla kläder? Det är ju snart dags. Ha det bra

• Februaribruden

Janos: Visst är det roligt när ens respektive inser hur mycket det egentligen är att göra inför ett bröllop :)

Har inte hört något angående marsipan brudparet ännu. Min sambo ska ringa till veckan. Vi har garderat oss och köpt ett jätte sött brudpar från Sia. Så om det inte blir något använder vi oss av den istället.

Alla kläder är klara. Köpte förra helgen ett par stövlar som jag ska ha utomhus. Klänningen är hos sömmerskan för att lägga upp den. Var där i torsdags och provade den till mina skor. Blir jätte fint. Har ett par inomhusskor som jag gäran vill visa lite.

Jag lämnar rapport efter fotograferingen. Vi har bokat Thord.

Nu pysslar vi för fullt med vigselprogram och festprogram så har ni några tips hör gärna av er!

Hej svejs!

• Norrbottensbrud

Det här är lite OT, men är det någon av er som kan rekommendera en frisör i Luleå. Ska klippa och färga håret, dvs. ingen bröllopsuppsättning och skulle gärna vilja gå till någon som är duktig på vanliga moderna frisyrer.

Tacksam för alla förslag.

• Norrbottensbrud

Inga förslag alls?

• mmmajzannn

Nu är jag klar med ALLA inbjudningskorten=))) Tjohoooo! Nu ska jag bara lämna dom till min kära vän som ska skriva i dom=) Jag = Lycklig=)

• Norrbottensbrud

Sackston: vilken herrgård har ni bokat i kalix? *nyfiken*

• mmmajzannn

Nu har jag beställt min drömklänning och den komemr om 5-6 v=)

• sackston

Norrbottensbrud:
    Vi har bokat Grytnäs Herrgård. Vi har den hela helgen för 2000.- Helt perfekt. Det finns rum att hyra för övernattande gäster...

• lelise77

Jag såg att flera av er har bokat Rutviks bygdegård för erat bröllop.
    Hur kommer man i kontakt med dem?
    Vi ska inte gifta oss förren 2006 men jag gillar att vara ute i god tid!!

Svar på tråden Brud i Luleå 2