• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • sackston

Nu har jag fått inbjudningskorten...De var superfina, enkla men fina. Har idag bokat tårtställningen men har funderat på att köpa en i stället...

• mmmajzannn

Leslie77:

Ring till Elsa Hassgren på 0920-256125 och hör dig för där! Lycka till!

• lelise77

mmmajzannn
    Tack för hjälpen jag ska ringa dit i morgon och höra vad dom säger!
    Hur mycket fick ni betala och vad ingick i det priset?

• mmmajzannn

leslie77:

Vi ska få betala 2250kr och då ingår allt porslin och så=)
    Lycka till=)

• Norrbottensbrud

Sackston: Vi har oxå bokat Grytnäs Herrgård för 2000 kr. När var det ni skulle gifta er? Ska ni ha catering och i sådana fall varifrån? Tusen frågor...men vad kul att vi ska ha festen på samma herrgård!

• lelise77

mmmajzannn

Det låter ju som ett jättebra pris...jag har ringt men har inte fått tag i henne ännu!
    Men nu känns det ännu viktigare att kolla om vi också kan gifta oss där!!

• sackston

Norrbottensbrud:
    Vi (eller rättare sagt min bror och "svåger") ska göra maten. De är kockar båda två. Vi hade tänkt ha tre-rätters från början men nu lutar det mer åt buffe´hållet. Jag tror att det kan bli lite "roligare" + lite billigare... Då kan ju folk få chansen att prova på mat som de inte provat innan och det blir lite mer liv och rörelse...är rädd att det ska bli "stel" stämmning.
    Var ska ni ta maten ifrån?? Transport från kyrkan?? Band?? Fotograf?? Nu bomarderar jag dig med frågor.... Ja just det, när gifter ni er?

• Norrbottensbrud

Vi gifter oss den 11 juni 2005. Vi funderar på catering. Har kontaktat en privat kock samt Valhall. Vet inte riktigt vad vi kommer att välja. Vi kommer inte att ha ett band. I kyrkan kommer en solist från min sambos arbete att sjunga och på festen kommer en vän som är dj att spela. Fotograf har vi inte bestämt oss för än. Har hört att det ska finnas en i Bredviken, men vet inte om han är bra. Har du hört ngt om honom? Vad gäller transport från kyrkan så kommer vi nog att vara ganska tråkiga och ta vår bil, med chaufför. Lite synd att Grytnäs inte ligger vid vatten för annars hade man ju kunna ta båt (som till Filipsborg). Men, men man kan ju inte få allt Varifrån får ni tag på linnedukar och servetter?

• mmmajzannn

Leslie77:

Jo, försök få tag i henne, ajg lovar dig att du kommer att bli alldeles förälskad i den lokalen,... den är såååå fin=)

• lelise77

mmmajzannn:

Ja jag ska verkligen försöka...blir så sugen och inspierarde när jag hör er prata om hur fint det är där!
    Hur ser förresten din klänning ut som du har beställt?

Svar på tråden Brud i Luleå 2