• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • sackston

Norrbottensbrud:
    Gå in på danielphoto. com och kolla. Han bor inte här för tillfället men funderar på att göra det eftersom hans fru kommer härifån. Men jag vet att de kommer upp i sommar, det är bara att kolla med honom om de är uppe då du gifter dig om du vill anlita dem. Jag har kompisar som fotat sina barn bla hos honom och de bilderna är helt underbara. Han är värd sitt pris. Absolut! Men det är ganska saftigt det håller jag med om. Jag är lite i valet och kvalet uti det här med fotografer... Det är så mycket man ska kolla, göra, boka osv...
    Hur många kandelabrar tror du att du behöver?? Vilken färg ska de vara?? Jag kanske kan skrapa ihop några stycken som du kan låna om du vill.

• mmmajzannn

lelise77:

har du bestämt dig för hur din klänning ska se ut?? har du bestämt vigselring?? Hade varit skoj att få se=)

• lelise77

mmmajzannn:

Jag har tyvärr inte hunnit så långt i planeringen ännu...vi ska ju gifta oss först nästa år(midsommar)men jag måste säga att jag verkligen älskar din klänning!
    När ska ni gifta er?
    Jag vill gärna se andra bilder om du har andra saker klara...
    Otroligt bra att bli lite inspirerad!!

• Norrbottensbrud

Sackston: Håller med om att det är väldigt mycket som ska fixas... Det tar på krafterna

Daniel verkade oxå ha väldigt vackra bilder. Är nog dock lite mer inne på att höra med Pantheon vad de tar för att fotografera. Kanske måste kolla med sambon vad han tycker oxå

Jag behöver ca tio st kandelabrar i silverfärg. Det jag helst skulle vilja ha är med plats för fyra ljus. Vet inte om jag får ihop det men det är så jag har tänkt det hela. Får jag inte ihop det så får jag väl komma på något annat...Tack för all hjälp, förresten!

• mmmajzannn

lelise77 :

Vi ska gifta oss på min 25 årsdag, den 20 aug=) vill du att jag ska maila lite till dig,..näbbklänningarna å kostym, inbjudningskort å så??

• lelise77

Ja...Det får du gärna göra!!
    Alla tips mottages!!
    Jag behöver verkligen få lite idder och tips...

• mmmajzannn

I dag kom min dotters näbbklänning=) den är suuuuuuperfin=))

• mmmajzannn

är det ingen som uppdaterar sig här eller???

• Februaribruden

Hej hej!

Idag har jag hämtat ut våra ringar. De är bara så underbara!! Kan inte sluta prova :) Mindre än två veckor kvar nu och allt för mycket kvar att göra....men det löser sig nog.

Svar på tråden Brud i Luleå 2