• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • mmmajzannn

Silje21:
    vi ska ha två st som kommer att jobba på vårat bröllop, men det kommer att vara självservering, vi ska ha en buffé som vi kommer att göra själv. Och det dom ska göra, dom som komemr att jobba, det är att diska, städa, fylla på om nåt tar slut,...

• Cina2

Hej
    Silje ett tips kan ju vara att fråga kopisars kompisar, (låter konstigt) men några som ni kanske känner och umgås med genom närmare kompisar. Var det någon som förstod? (knappt jag). Eller någon grann tant, från ditt barndomskvarter.

Februaribruden:
    Vi kommer att åka en sportig cab av nyare modell. Vi kommer även att köra själva.

Ang buffen så tror jag att den gick på ca 195:-/pers om jag inte helt miss minner mig. Då ingick det pajer kycklingspett(mmm) pasta sallad lax såser rostbiff bröd den var jätte god. Vill du veta mer exakt kan jag fixa det.
    vi hörs

• janos

Hihihihi...vi fick bekräftelsen på vigsel från kyrkan härom dagen.

• Februaribruden

Visst är det roligt när man får bekräftelsen från kyrkan. Det känns liksom mer verkligt :) Vi fick dock våran alldelse nyligt och gifter oss 26:e februari så jag har varit lite nervös över att något gått snett.

Vi kommer troligtvis beställa all vår mat. Har insett att man spar en massa tid på det (men det kostar ju lite mer då). Har varit i kontakt med Xanadu i Sunderbyn och de verkade ha bra mat och service. Så det är ett tips. Man får tom provsmaka bröllopsmenyn innan, super!

• mmmajzannn

Imorron kommer mitt paket från Panduro=) Då kan ajg pyssla lite med inbjudningskorten och servettringarna=))) Tjohoooo. *glädje tjut*

• AlmoustMrs

åhh, längtar tills jag får börja planera lite mer ingående, vi har bestämt att bröllopet ska ske på nyårsafton i år.. Har börjat planera ringens utseende och hurdan klänning jag ska ha :)

• Fröken Agges

Hej på er Lulebrudar!
    Jag är själv en lulebrud som är ny här på BT. Va glad jag blev när jag såg denhär tråden. Den hamnar direkt i "mina favoriter" :)

• Februaribruden

Hallå!

Roligt att se att det är några nya som hittat hit :) När ska ni gifta er? Själv har jag inte så långt kvar till den stora dagen den 26/2.

Har precis kommit hem från Piteå och bröllopsbutiken. Har kollat på min cape som jag ska hyra. Hade lite funderingar på en kappa istället men det blir capen. Min sambo hittade också en rock att ha utomhus. Men den köpte vi, han kan ju ha användningen för den senare också.

Köpte också ett par vita stövlar att ha utomhus. Ska prova dem lite så får vi se....

Funderar just på om jag ska ha tiara eller inte. Hittade ingen som jag tyckte om i Piteå. Kan kanske hitta någon som kan göra en åt mig. Någon som har tips?

Ha en trevlig helg!

Svar på tråden Brud i Luleå 2