• Februaribruden

Brud i Luleå 2

Hej alla Luleåbrudar!

Våran tråd har stängts ner så jag öppnar en ny.

Nu har vi beställt våra vigselringar och gissa om det pirrar i magen. Vi har ju inte ens sett dem i verkligheten....men jag tror det blir super!

Hur går det för er andra då?

• Svar på tråden Brud i Luleå 2
  • Silje21

Hej hej! Vad roligt! Det börjar ju närma sig nu! Jag håller på att kolla fotografer i Lule / Boden just nu, har ni några bra tips? Det är så fruktansvärt dyrt ju!

• Februaribruden

Vi har valt Thords foto i G-stad. Han verkar bra och är med på våra idéer. Men som sagt det kostar en del....Har inte alls fått någon uppfattning om var prissumman hamnar då vi inte redan nu bestämt vilken serie vi ska fota samt hur många förstoringar osv.

• janos

Vill önska er en god jul tjejer! Hoppas att det går bra för er i era planeringar. Tänker lite extra på dig Februaribruden, som inte har så långt kvar till den stora dagen.
    Jag och min blivande har, som jag sagt tidigare, inte pratat så mycket om bröllopet, för att kunna avsluta lite andra projekt hemma bl a. Men igår var jag busig och köpte cider flaskor som man brukar ha till nyår. Tänkte att dom kan ju barnen få skåla ur vid bröllopet!! Det blir nog en hel del planerande nästa år.

Njut nu av dessa dagar och fortsätta gärna skriva framöver. Julkram från Janos

• Februaribruden

God jul på dig också!

Just nu har jag skinkan i ugnen. Läängtar efter första biten. Vi firar jul hemma hos oss för första gången. Ska bli skoj.

När det gäller bröllopet börjar jag faktiskt bli lite nervös. Det är ju bara 2 månadr kvar :)

Har fått svar från så gott som alla, hade osa i måndags. Undrar just om vi måste ringa runt till de som inte svarat så att vi säkert vet. Lite trist att inte alla hör av sig tycker jag men men. Det flesta väntade in i det sista... Så sätt inte osa datumet allt för nära bröllopsdatumet om ni vill ha tid att planera.

Nu under jul ska jag försöka koppla bort allt vad som har med bröllopet att göra och bara ta det lungt. Men sedan ska vi ta tag i och leta catering alternativt fundera på att göra maten själva.

Håller också på att försöka komma på vilka solosånger vi ska ha i kyrkan.

Julkramar Maria

• mmmajzannn

Vi har bokat kyrka, lokal och bil, men inga ringar än,....! Ska din gubbe ha en vigselring?? Eller ska han ha sin förlovningsring?

• *Nallemaja*

mmmajzannn

Jag kan varmt rekommendera Arktic smedjan i Luleå om ni ska göra "egna" ringar...

• Februaribruden

mmmajzann:

Jo min gubbe ska ha en vigselring också. Tycker det är jätte snyggt när även mannen har en till ring.

Helena V:

Roligt att höra att ni bara har gott att säga om Thords foto! Era bilder var jätte vackra! Förhoppningsvis får vi bra väder så att vi kan ta bilder utomhus. Håller tummarna. Bara det inte blir för kallt.

Ha en riktigt skön och avkopplande julafton på er alla Luleåbrudar!

• mmmajzannn

Februaribruden:
    Vad kul, jag vill ju att min gubbe ska ha en ring till, mne han vill inte=(( Han tycker att det räcker alldeles väl med en. (han är bagare så han får ju ta av sig den hela tiden när han jobbar,..! )

• Februaribruden

Min blivande velade också hit och dit om han skulle ha en till eller inte. Men till slut bestämde han sig för det. Men han har också ett jobb där ringar kan vara ivägen. Han resonerade som så att han behöver ju inte alltid ha två ringar på sig. Ett klok beslut tycker jag :)

Just nu väntar vi med spänning på ringarna. Har inte sett dem i verkligheten eftersom vi beställt från Stockholm....Men det blir nog bra.

mmmajzannn:
    När giter ni er då? Hur långt har ni kommit i planeringen?

Vi har ju som sagt bara två månader kvar. Börjar pirra lite extra nu.

Svar på tråden Brud i Luleå 2