Hej på er alla brudar!!1
Jag har legat lågt ett bra tag nu, julen har tagit alldeles för mycket tid för mig. Jag jobbar och studerar samtidigt så.... har itne så mycket tid att sitta uppkopplad på nätet..
Jag vet inte om det är nån som känner igen mig, jag gifter mig den 30 juli i år..
Det är så roande.... Min karl har själv börjat fundera och planera angående musik, både i kyrkan och på festen, samt lite mer småsaker. Och, jag vågar knappt säga nåt, för han verkar så entusiastisk. Samtidigt märker jag att han inte vill verka alltför märkvärdig. Men, jag antar att han börjar känna att månaderna rusar iväg. Jag tror att det roar honom lite mer nu. Hur är det med era karlar? Planerar de mycket eller lämnar de det till er kvinnor?
Min karl har beställt en ring också, och nu är ringarna ivägskickade för gravering.
Jag är så lycklig! Klänningen hänger i garderoben, långa handskar är beställda, transporten är bokad, kyrkan bokad(har kontrollerat med kyrkan om datum och tid två gånger pga mardrömmar...), inbjudningarna är klara(ligger här i en hög och väntar på att bli skickade), håller på att gå in skorna(känns väldigt löjligt när jag går omkring i jeans och brudskor, eller värre, mjukisbyxor och skorna..fniss), fotografen bokad....