• Cotterpin

Maj 2005 Del 2

Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)

• Svar på tråden Maj 2005 Del 2
  • saris maj 2005

Föresten, har alla majbrudar redan skickat sina inbjudningar? Tänkte skicka våra i slutet på feb och ha osa mitten april (gifter mig 28 maj).

• jazzkatten

Hej hej!

Har varit på bröllopsmässan idag. Hittade inte så mycket kul tyvärr, allt såg lika dant ut, men kanske har jag lite för egna idéer om hur jag vill ha allt, men det var kul att se modevisningen.

Igår var vi och tittade på vigselringarna...de blir såååå fina. Min kommer se ut som en gammeldax filmstjärnering Vi bestämde dock att de får vara kvar hos guldsmeden ett tag till så man inte går och tjuvkikar hela tiden.

Vi har nu gjort ett inbjudningskort som vi provskickade till min mamma och pappa, så får de korrekturläsa det. ska bli kul att höra deras reaktioner imorgon. Vi är i alla fall jätte nöjda med kortet.

Saris maj 2005

Vi ska skicka våra inbjudningar i mitten av februari och ha osa mitten av april. tror det blir bra. Som du vet gifter vi oss oxå 28 maj

• snart brud.

Vi hade oxå tänkt skicka våra inbjudningskort i mitten på Feb. men inte har jag haft en tanke på OSA.
    Men gör som ni, sätter det till mitten på April.

Snart e de klara, lite finlir kvar.
    Kanske ngn som vet hur man får den från stående A4 till stående A5 om ni fattar vad jag menar?
    Lite krångligt e de allt, tänkte ifs höra med tryckeriet i stan vad de tar, får se hur jag gör, fast det är snart dax att skicka ut dem.

Ha de gott alla.

• Emzer

snart brud för att få till stående A5 så ändra utskriftsformatet i word till liggande A4, då har du höjden på ett stående A5. Sen är det bara att göra spalter. Lycka till! Emzer

• snart brud.

emzer.
    Tack, att jag inte tänkte på det, då vet jag v ad jag ska göra ikväll.
    Tack.

• Ejlis

Ang. datum:
    Vi skickar ut inbjudningarna så att de är framme på alla hjärtans dag och så har vi OSA 31/3 eftersom Mamma (som tar emot svaren) reser bort 1-14/4. OCH för att vi är så nyfikna...

• saris maj 2005

Då kör vi de datum som vi tänkt oss med inbjudningarna!
    Om fyra månader är vi i Grekland!! Några dar efter bröllopet :) Längtar!!!!!

• Cotterpin

*puffar upp tråden*
    Åhh just det, vigselförättaren bokad :)

• Ejlis

Vad håller ni på med just nu i planeringen?

Vi håller på som bäst med inbjudningskorten. På söndag skall vi träffa cateringen, marskalken och toastmadamen i festlokalen för att alla skall få se vad det handlar om. Det skall bli SÅÅÅ kul! Mitt klänningsmönster är överlämnat till sömmerska (som upptäckte att jag köpt fel storlek... ). Mamma sa idag att hon gärn vill ge mig klänningen som bröllopspresent och det tackade jag ja till!

• Nina *brud 28/5-05*

Vi håller på med festprogrammet, kollar priser på brudbuketter, letar klänning (stressad) och jag funderar mycket på dukningen och hur man ska piffa upp den :)

Svar på tråden Maj 2005 Del 2